Blog

Consultantul medical dedicat, sprijinul de care ai nevoie în caz de spitalizare și intervenții chirurgicale

08.09.2022

Contextul pademic pe care l-am traversat și-a pus amprenta asupra comportamentului nostru, accentuând grija pe care o purtăm pentru sănătate. În 2022, românii si-au îndreptat atenția către noi măsuri de protecție, asigurările voluntare de sănătate aflând-se în topul preferințelor.

Astfel, 4 din 10 români, adică 39%, sunt mai interesați de asigurările voluntare de sănătate, potrivit celei mai noi ediții a Barometrului UNSAR – IRES privind Percepția riscului și cultura asigurărilor din România. Pentru că în situații neprevăzute, soluțiile potrivite trebuie să fie la îndemână. Un eveniment medical neprevăzut te poate destabiliza nu doar din punct de vedere al sănătății, ci și financiar. Iar ca să beneficiezi de protecție în caz de spitalizare sau de intervenții chirurgicale, asigurarea de sănătate este cea mai potrivită soluție. Află în continuare de ce.

Dacă ești părinte, prioritatea ta este cu siguranță sănătatea copilului. Faptul că nu stă în puterea ta să gestionezi evenimentele nedorite și riscurile la care este expus cel mic atunci când este în colectivitate, la locurile de joacă din parcuri, la școală sau la grădiniță, ceea ce îți stă în putere este să alegi pentru el o asigurare de sănătate.

Și pentru că știm cât de important este să acționezi rapid, SIGNAL IDUNA îți pune la dispoziție o gamă de servicii care te ajută să ai grijă de tine sau de cel mic, fără să te mai gândești la costuri. 

Take Care este produsul de asigurare care te scutește de griji suplimentare atunci când tu sau cei dragi aveți nevoie de spitalizare sau de o intervenție chirurgicală. Adică, nu te mai gândești la costuri și te concentrezi doar pe ceea ce este mai important, sănătatea. 

Ai sprijin garantat pe toată perioada spitalizării

Știi acum cum scapi de grijile financiare, însă te-ar ajuta să ai alături o persoană care să te ghideze permanent și să fie la dispoziția ta pentru orice nevoie ai legată de spitalizare? Noi te sprijinim. Știm, în situații neprevăzute ca cele care presupun spitalizarea, este esențial să mai ai pe cineva alături. Este important să beneficiezi de un consultant medical dedicat care să se asigure că primești cele mai eficiente și adecvate recomandări, să te ajute să accesezi serviciile medicale de care ai nevoie și să parcurgi simplu toate etapele necesare recuperării stării tale de sănătate.

Fie că ai nevoie de spitalizare de zi sau continuă*, vei avea lângă tine un consultant medical dedicat. Am înțeles această nevoie în urma experienței acumulate în cei peste 14 ani pe piața asigurărilor de sănătate și a numeroaselor cazuri intermediate cu succes. Pentru că ne dorim să îmbunătățim permanent serviciile oferite, în perioada 1 mai – 30 iunie 2022 am realizat un chestionar de satisfacție în rândul asiguraților SIGNAL IDUNA care au efectuat servicii medicale în regim de spitalizare de zi și continuă. Potrivit rezultatelor, peste 90% dintre aceștia s-au declarat foarte mulțumiți de sprijinul oferit de către coordonatorul cazului de spitalizare, de procesul de autorizare a intervenției și de asemenea au oferit nota maximă pentru informațiile oferite pe parcursul spitalizării.

Rezultatele s-au concretizat în implementarea unor măsuri noi, care ajută la clarificarea și simplificarea fluxului operațional intern în avantajul tău, ca asigurat. 

De aceea, atunci când ai nevoie de spitalizare, îți recomandăm să apelezi cu încredere la un consultant medical. Este necesar să suni în Call Center SIGNAL IDUNA, la numerele de telefon 021 9910 (disponibil 24/7) sau la 031 730 7080 (de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:30) și un reprezentant din echipa dedicată îți va explica de la început pașii pe care trebuie să îi urmezi.

Acoperirile de care poți beneficia prin intermediul asigurării vor fi evaluate în maximum 2 zile lucrătoare. Discuția cu reprezentanții clinicii sau ai spitalului intră în responsabilitatea noastră și tu nu vei avea nicio grijă. Tot noi vom solicita și detaliile cu privire la costurile pentru serviciile de spitalizare în unitatea în care urmează să le efectuezi. Apoi, revenim către tine cu toate informațiile necesare, astfel încât să știi de la bun început acoperirea finală de care beneficiezi. În plus, consultantul medical te va ghida și cum poți accesa mai ușor fondurile CNAS, în cazul spitalelor care au disponibile acest tip de fonduri.

O intervenție chirurgicală uneori poate fi costisitoare, de aceea consultantul medical îți vine în ajutor pentru a beneficia de cele mai bune servicii medicale și pentru a diminua impactul asupra bugetului personal. În cazul în care ai nevoie de informații suplimentare, îl poți contacta și pe adresa de email: client.service@suportsanatate.ro.

Cum poți beneficia de servicii de spitalizare și intervenții chirurgicale

În cazul în care ai nevoie de spitalizare, este ușor să accesezi acoperirile din planul de asigurare pe care îl deții, pentru că ai la dispoziție 3 metode:

  • Accesare prin decontare directă - accesezi servicii medicale acoperite de asigurare la una dintre clinicile medicale partenere Mediqa Net. Ne spui care este clinica și serviciul medical de care ai nevoie și noi luăm legătura cu furnizorul medical pentru plata serviciului medical.
  • Accesare prin rambursare - dacă ai plătit servicii medicale acoperite de asigurare în afara rețelei Mediqa Net, îți recuperezi banii conform condițiilor contractuale specifice, prin trimiterea dosarului de rambursare.
  • Accesare prin cardul Easy Pay în situatia în care medicul sau clinica ta preferată nu se regăsesc în rețeaua Mediqa Net, cardul Easy Pay îți permite să accesezi serviciile medicale acoperite de asigurare în afara acesteia, fără să fii nevoit să plătești din buzunarul tău. Noi îți transferăm în avans banii pe card, pentru serviciile medicale necesare.

 

Află mai multe informații despre garantul tău în caz de spitalizare și intervenții chirurgicale și despre asigurarea privată de sănătate – Take Care.  

Citeste si