Intrebari frecvente
Vezi intrebari
Cum pot sa aflu informatii despre polita mea de asigurare?

Pentru orice informatii despre asigurarea ta de sanatate, te asteptam cu un telefon non-stop la numarul 0219910

Cum pot schimba numele sau adresa inregistrate in sistem?

Pentru orice modificari sau intrebari despre asigurarea ta de sanatate, te asteptam cu un telefon la numarul 0219910. Poti modifica numarul tau de telefon si in contul tau, in Signal Care Assistant.

Cum pot afla un sumar al beneficiilor pe care le am la dispozitie?

Pentru orice informatii despre asigurarea ta de sanatate, asistentul tau de buzunar, Signal Care Assistant, iti sta mereu la dispozitie. De asemenea, daca ai si alte intrebari, te asteptam cu un telefon non-stop la numarul 0219910.

Cum pot trimite documentele medicale catre asigurator?

Poti trimite documentele medicale catre noi foarte usor! Dupa ce ai fotografiat sau scanat documentele, le poti incarca in aplicatia Signal Care Assistant sau trimite catre adresa de e-mail callcenter@suportsanatate.ro, pentru programări și rambursare@suportsanatate.ro pentru dosare de rambursare.

Vreau sa adaug un membru al familiei in asigurarea mea, cum pot face asta?

Daca ai deja asigurare de sanatate oferita de angajator, initiaza o discutie cu persoana din companie care se ocupa de beneficiile angajatilor. Daca nu, verifica pe site-ul nostru optiunile disponibile de asigurare pentru tine si familia ta.

Cum pot accesa asigurarea mea de sanatate?

Cand esti asigurat Signal Iduna, ai la dispozitie mai multe metode de accesare pentru serviciile acoperite.

Ti le explicam pas cu pas pe fiecare in parte, iar tu o alegi pe cea pe care o consideri potrivita pentru tine.

Accesare prin decontare directa

Decontarea directa inseamna ca poti sa accesezi servicii medicale acoperite de asigurare la una dintre clinicile medicale partenere Mediqa Net fara sa-ti pese de costuri. Ne spui care este clinica si serviciul medical de care ai nevoie si noi luam legatura cu furnizorul medical pentru plata serviciului medical.

Ai doua optiuni. Fie ne soliciti noua sa-ti facem o programare, fie iti faci programarea direct in clinica si ne dai de veste cu minimum 24 de ore inainte de programare. Poti sa ne suni sau poti sa ne trimiti o solicitare direct prin Signal Care Assistant. Uite, am facut si o schema ca sa intelegi cat e de simplu.

Si inca ceva! Daca, sa zicem, ai accesat si ai platit servicii medicale acoperite de asigurare, in reteaua Mediqa Net, dar ai uitat sa ne spui, nu e absolut nicio problema. Ne trimiti dosarul tau de rambursare si iti returnam noi banii cheltuiti.

 

Accesare prin rambursare

Daca ai platit servicii medicale acoperite de asigurare, in retea sau in afara retelei Mediqa Net, iti recuperezi banii prin trimiterea dosarului de rambursare.

In maximum 30 de zile trimite dosarul de rambursare care trebuie sa contina documente valide pentru serviciul medical de care ai beneficiat si pe care l-ai platit. Poti sa-l trimiti prin aplicatia Signal Care Assistant sau direct pe e-mail. E destul de simplu. Ca in schema de mai jos.

 

Pentru dosarul de rambursare e important sa ne trimiti documente medicale si de plata valide.

Am pus aici o lista cu informatiile pe care trebuie sa le contina.

Iar daca vrei sa accesezi servicii medicale din afara retelei Mediqa Net, servicii medicale care sunt acoperite de asigurarea ta dar care sa nu te coste o avere, atunci iti recomandam cardul bancar Easy Pay. Cu Easy Pay totul se intampla rapid pentru ca iti viram noi banii cu care sa platesti.

 

Accesare prin Easy Pay

Avem peste 800 de clinici in retea dar mai sunt situatii in care medicul sau clinica ta preferata nu se regasesc printre acestea. Dar ne-am gandit si la asta. Si asa a luat nastere Easy Pay, un card care iti permite sa accesezi serviciile medicale acoperite de asigurare in afara retelei Mediqa Net, fara sa fii nevoit sa le platesti din buzunarul tau.

Trebuie doar sa ne anunti cu minimum 48 de ore inainte si sa ne spui care este clinica, care este serviciul medical si care este medicul de care ai nevoie, iar noi iti transferam imediat banii pe card ca sa poti plati. Atat de simplu. Apoi, pastrezi documentele medicale ca sa ni le poti trimite ulterior pe e-mail.

Unde ma pot adresa daca intampin dificultati in accesare?

Intampini dificultati in accesare? Nicio problema! Te poti baza oricand pe Call Center-ul nostru disponibil non-stop la numarul 0219910. De asemenea, pentru clarificari si sugestii ne puteti contacta la numarul de telefon 031 730 70 80 sau adresa de e-mail clientservice@signal-iduna.ro

De ce primesc eroare de CNP invalid la crearea contului?

Verifica daca CNP-ul tau este introdus corect. Trebuie sa ai 13 cifre, fara alte caractere in plus (spatii, semne de punctuatie)

Nu pot sa ma loghez in aplicatia de mobil

Lucram constant la imbunatatirea aplicatiei in functie de feedback-ul pe care il primim de la clienti. Te rugam sa verifici daca pe telefonul tau aplicatia este actualizata cu cea mai recenta versiune si daca folosesti o conexiune la internet stabila si puternica.

Daca ti-ai creat recent contul, asigura-te ca ai confirmat adresa de e-mail pe care ai folosit-o la inregistrare. Confirmarea adresei de e-mail se face dand click pe link-ul primit pe e-mail, in maximum 6 ore de la primirea acestuia. Daca au trecut cele 6 ore si nu ai primit e-mailul sau ai uitat sa dai click pe link, te rugam sa ne scrii la adresa clientservice@signal-iduna.ro pentru a-ti putea reseta contul.

Mi-am creat cont si la confirmarea contului pe e-mail imi apare mesajul "Token expirat" sau "Invalid token"

Perioada de valabilitate a butonului de confirmare din e-mailul de inregistrare este de 6 ore. Daca au trecut cele 6 ore si ai uitat sa dai click pe link, te rugam sa ne scrii la adresa clientservice@signal-iduna.ro pentru a-ti putea reseta contul.

Vreau sa schimb adresa de e-mail cu care ma loghez in aplicatie, cum procedez?

Poti avea o singura adresa de e-mail asociata contului tau din aplicatia Signal Care Assistant. De aceea, daca iti doresti schimbarea acesteia, singura metoda este resetarea contului. Daca iti doresti sa iti resetam contul, pentru ca apoi sa iti poti crea unul nou cu adresa de e-mail si parola dorite, asteptam sa ne scrii la adresa clientservice@signal-iduna.ro

Cum accesez prin rambursare?

Daca ai platit servicii medicale acoperite de asigurare, in retea sau in afara retelei Mediqa Net, iti recuperezi banii prin trimiterea dosarului de rambursare.

In maximum 30 de zile trimite dosarul de rambursare care trebuie sa contina documente valide pentru serviciul medical de care ai beneficiat si pe care l-ai platit. Poti sa-l trimiti prin aplicatia Signal Care Assistant sau direct pe e-mail. E destul de simplu. Ca in schema de mai jos.

Iar daca vrei sa accesezi servicii medicale din afara retelei Mediqa Net, servicii medicale care sunt acoperite de asigurarea ta dar care sa nu te coste o avere, atunci iti recomandam cardul bancar Easy Pay. Cu Easy Pay totul se intampla rapid pentru ca iti viram noi banii cu care sa platesti.

Pentru dosarul de rambursare e important sa ne trimiti documente medicale si de plata valide. 

Am pus aici o lista cu informatiile pe care trebuie sa le contina.

Cum accesez prin Easy Pay?

Avem peste 800 de clinici in retea dar mai sunt situatii in care medicul sau clinica ta preferata nu se regasesc printre acestea. Dar ne-am gandit si la asta. Si asa a luat nastere Easy Pay, un card care iti permite sa accesezi serviciile medicale acoperite de asigurare in afara retelei Mediqa Net, fara sa fii nevoit sa le platesti din buzunarul tau.

Trebuie doar sa ne anunti cu minimum 48 de h inainte si sa ne spui care este clinica, care este serviciul medical si care este medicul de care ai nevoie, iar noi iti transferam imediat banii pe card ca sa poti plati. Atat de simplu. Apoi, pastrezi documentele medicale si cele de plata ca sa ni le poti trimite ulterior pe e-mail.