Am lansat o noua versiune a aplicatiei Signal Care Assistant. Acum poti descarca si actualiza aplicatia mobila din Play Store sau App Store sau poti accesa versiunea web.
Vital Care asigurare de sanatate pentru intreaga familie

Vital Care

Asigurarea de sanatate privata, cu grija pentru tine inca de la primul diagnostic de cancer

Despre Vital Care
Take Care asigurare de sanatate private - spitalizare

Take Care

Asigurarea de sanatate privata, mereu langa tine cand ai nevoie de spitalizare

Despre Take Care
360 Care asigurare de sanatate completa Signal Iduna

360 Care

Asigurarea de sanatate privata, cu acoperire din orice unghi privesti

Despre 360 Care

Stim ca poate fi dificil sa alegi o asigurare privata de sanatate, dar suntem aici sa te ajutam

Asa ca, mai jos, am scris cateva lucruri pe care trebuie sa le stii despre asigurarile de sanatate in general, iar particularitatile fiecarui produs le vei descoperi in paginile dedicate fiecaruia.

Sanatatea este pe primul loc

Asigurarea ta de sanatate are rolul de a prelua costurile serviciilor medicale atunci cand apar probleme de sanatate. Si pentru ca stim cat de important este sa actionezi rapid, chiar de la primele simptome ale unei afectiuni, iti punem la dispozitie o gama de servicii care sa te ajute sa ai grija de tine, fara sa te mai preocupe costurile.

Mai exact, cand te ajuta asigurarea privata de sanatate?
Cand apare o modificare in starea ta de bine
Cand serviciul medical este in grija noastra

Suntem aici sa te ajutam

Iti aratam cum poti sa folosesti o asigurare de sanatate de la Signal Iduna, astfel incat sa-ti fie usor de fiecare data cand ai nevoie.

Daca vrei, poti sa ceri informatii suplimentare

Contact

Începând cu data de 1 Iulie 2021, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE SA își rezervă dreptul de a ajusta primele de asigurare pentru produsele individuale de asigurări private de sănătate Vital Care, Take Care și 360 Care, cu un procent de până la 30%, ca urmare a evoluției inflației medicale și a ratelor de morbiditate specifice fiecărui produs în parte, conform specificațiilor din Termeni și Condiții. Noile rate de primă vor intra în vigoare de la următoarea aniversare a contractului de asigurare. Detalii cu privire la valoarea noilor rate de primă vor fi transmise de către Asigurător, cu 30 de zile înainte de momentul aniversării poliței de asigurare. În cazul în care titularul poliței nu este de acord cu ajustarea primei de asigurare, acesta poate denunța contractul de asigurare în termen de 10 zile înainte de aniversarea poliței de asigurare. Dacă titularul poliței nu trimite o notificare privind denunțarea contractului de asigurare, atunci se va considera că titularul poliței a acceptat ajustarea primei de asigurare, precum și modificarea corespunzătoare a contractului de asigurare.

Pentru informații suplimentare puteți contacta consultantul dumneavoastră în asigurări/ asistentul în brokeraj sau departamentul Servicii Clienți al SIGNAL IDUNA, la adresa de e-mail clientservice@suportsanatate.ro.