Important: Pentru contractele emise anterior datei de 1 august 2022, vă rugăm să solicitați Termenii și Condițiile aferente poliței pe adresa clientservice@suportsanatate.ro.
Condițiile speciale ale produsului de asigurare se bazează pe Termenii și condițiile generale de asigurare individuala. Prevederile Termenilor și condițiilor generale de asigurare sunt valabile, în cazul în care condițiile speciale ale produsului de asigurare nu prevăd altfel. Dispozițiile privind condițiile de produs au prioritate față de Termenii și condițiile generale de asigurare.
Capitolul I. Termeni și Definiții
A doua opinie medicală: O a doua opinie medicală a unui expert, bazată pe un dosar medical existent pentru a asigura diagnosticul corect și accesul la cea mai bună soluție de tratament oferită de practica medicală la nivel internațional.
Indemnizație zilnică: Suma fixă plătibilă de către Asigurător Persoanei Asigurate/ Contractantului Poliței, ca urmare a spitalizării într-un spital public, în conformitate cu prevederile stipulate în prezentul Contract de Asigurare.
Perioadă Deductibilă: Numărul primelor Zile de Spitalizare pentru care Asigurătorul nu are nicio obligație de plată.
Tele - Underwriting: Apel telefonic către persoana care urmează să fie asigurată, pentru a evalua riscul.
Zi de Spitalizare (Ziua de internare): Fiecare zi calendaristică între Ziua de Internare și Ziua de Externare (inclusiv cele două).
Capitolul II. Reguli generale
Articolul 1. Asigurare de Sănătate
(1) Asigurarea de Sănătate TAKE CARE PLUS este un o Asigurare de Sănătate Principală.
Capitolul III. Reglementări premergătoare încheierii contractului de asigurare
Articolul 2. Obligațiile Titularului Poliței
(1) În legătură cu Articolul 4 (1) din Termeni și condiții generale de asigurare individuală după semnarea Ofertei de Asigurare, Asiguratorul va colecta informații pentru a evalua riscul care va fi asumat (Tele-Underwriting). Apelul telefonic va fi înregistrat.
Capitolul IV. Acoperirea Asigurării
Articolul 3. Limita maximă asigurată
(1) Limita maximă asigurată pe an de asigurare în cadrul acestui produs de asigurare este de 90.000 RON.
Articolul 4. Limitele răspunderii Asigurătorului/ Excluderile
(1) Răspunderea Asigurătorului pentru Prestațiile de asigurare ca urmare a unui Eveniment Asigurat sunt limitate.
(2) În plus față de articolul 12 din Termenii și condițiile generale de asigurare pentru asigurarea individuală, Asigurătorul nu își asumă răspunderea pentru decontarea/ soluționarea serviciilor medicale pentru condițiile preexistente în primii doi ani de asigurare. Clauza este valabilă timp de 24 de luni, indiferent de momentul/ data înscrierii Persoanei Asigurate.
În cazul continuării/ reînnoirii contractului de asigurare, după 24 luni, oricare boală, dereglare, vătămare corporală este considerată nouă și este acoperită de Produsul acestei Asigurări.
(3) Suplimentar față de articolul 12 din Termenii și condițiile generale pentru asigurarea individuală, Asigurătorul nu își asumă răspunderea pentru serviciile medicale aferente monitorizării sarcinii și nașterii (orice tip inclusiv operația de cezariană).
(4) Suplimentar față de articolul 12 din Termenii și condițiile generale de asigurare pentru asigurarea individuală în cadrul acestui produs de asigurare, intervenția chirurgicală bariatrică este acoperită numai în cazul IMC de peste 40 și dacă este necesar din punct de vedere medical.
(5) Prin derogare de la articolul 12 alineatul (36) din Termenii și condițiile generale de asigurare individuală, Asigurătorul își asumă, de asemenea, răspunderea pentru decontarea dispozitivelor medicale recomandate și utilizate în spital.
Articolul 5. Modulele de servicii medicale asigurate
(1) În cadrul acestui produs de asigurare SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va acoperi internările numai dacă acestea sunt necesare din punct de vedere medical, fiind recomandate de un medic specialist. În cadrul Mediqa Net, serviciile medicale trebuie autorizate de Call Center.
a. Servicii medicale pe durata spitalizării
În cadrul acestui produs de asigurare, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va acoperi toate serviciile medicale prestate în spital legate de tratare:
- Spitalizare:
- Proceduri chirurgicale
- Cazare și masă
- Dispozitive medicale utilizate în timpul procedurilor chirurgicale
- Consumabile medicale folosite în timpul spitalizării
- Medicamente folosite în timpul spitalizării
b. Spitalizare de zi
În cadrul acestui produs de asigurare, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va acoperi toate serviciile medicale necesare în timpul unei spitalizari, fără ședere peste noapte.
În cadrul acestui produs de asigurare, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va plăti – în cazul unei spitalizări într-un spital public – o Indemnizație Zilnică de 500 RON pe zi pentru maxim 21 zile pe An de Asigurare.
Indemnizatia va fi plătită la sfârșitul perioadei de spitalizare.
Indemnizația va fi plătită pentru Spitalizări mai lungi de 3 zile, iar plata începe cu a 4-a zi (Perioada deductibilă).
Plățile parțiale pot fi efectuate după fiecare 5 zile acoperite, dacă Persoana Asigurată oferă Documente justificative demonstrând spitalizările efectuate.
În cazul în care spitalele publice eliberează alte facturi suplimentare pentru serviciile medicale care nu sunt acoperite de sistemul social, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va rambursa 100% din valoarea facturii achitate.
a. Coordonator pentru Cazurile de Spitalizare
În cadrul acestui produs, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va oferi asistență personalizată Persoanei Asigurate în scopul ghidării acestuia pe întreaga perioadă de spitalizare. Suportul va fi acordat prin telefon și/ sau e-mail.
b. Cardul Easy Pay
În cadrul acestui produs SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va oferi un instrument financiar, care poate fi utilizat pentru plăți în afara Mediqa Net, pentru a nu plăti în avans, din buzunar.
c. A doua opinie medicală:
În cadrul acestui produs de asigurare, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va acoperi o Opinie a unui Expert Medical (serviciu livrat de o companie specializată) pe baza unui set de documente medicale existente livrate de Persoana Asigurată.
Capitolul V Apariția evenimentului asigurat, plata indemnizațiilor de asigurare
Articolul 6. Reguli generale pentru plata Beneficiilor de Asigurare
(1) În cadrul acestui Produs de Asigurare SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va acoperi în limita menționată la Articolul 3 – 100% din valoarea Serviciilor medicale. În funcție de tipul de Furnizor privat de Servicii medicale unde sunt acordate Serviciile medicale menționate în aceste Condiții ale Produsului de Asigurare, plata va fi efectuată conform Capitolului VI din Termenii și condițiile generale de asigurare individuală.
(2) Dacă Persoana Asigurată este spitalizată într-o unitate de servicii medicale, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va plăti o indemnizație zilnică începând cu a patra zi de spitalizare. În cazul în care spitalele publice eliberează alte facturi suplimentare pentru serviciile medicale care nu sunt acoperite de sistemul social, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A. va rambursa 100% din valoarea facturii achitate. Procedura de plată este descrisă în Termenii și condițiile generale de asigurare individuală, Capitolul VI, Articolul 16.
Capitolul VI. Alte dispoziții
Articolul 7. Intrarea în vigoare a Condițiilor Produsului de asigurare
(1) Aceste Condiții de Produs de asigurare au fost aprobate de către consiliul director al S.C. SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.A..
(2) Acești termeni și condiții generale de asigurare privind asigurarea individuală se aplică contractelor de asigurare ce intră în vigoare începând cu data de 1 August 2022.