Blog

5 avantaje ale serviciului de telemedicină

11.02.2021

Datorită tehnologiei, am reușit să aducem aproape specialiști în diverse ramuri ale medicinei și pacienți ale căror probleme de sănătate, îngrijorări sau întrebări și-au găsit remediu sau răspuns ușor și rapid. Mai mult, de la sfârșitul anului 2020, SIGNAL IDUNA a introdus un serviciu propriu de telemedicină, destinat clienților corporate.


Telemedicina este un termen care a apărut încă din anul 1970, însă a fost folosit cu precădere de la începutul pandemiei, în martie 2020, și care înseamnă efectuarea de sedințe de consultație printr-un apel telefonic sau videoconferință de către un specialist în domeniu, în conformitate cu legislația în vigoare. Furnizarea la distanță a serviciilor medicale a deservit până acum o mulțime de asigurați SILGNAL IDUNA, prin intermediul asigurărilor de sănătate private pe care aceștia le dețin.  


Cu toții știm că sănătatea noastră și a celor dragi nouă este cea mai importantă, dar totodată punem și mare preț pe timpul de care dispunem. Poate nu reușim mereu să ne învoim câteva ore de la serviciu, poate cel mic nu se simte în largul lui atunci când este în preajma unui doctor sau poate că doar am amânat prea mult o vizită la clinică – sunt o mulțime de piedici care nu ne permit să beneficiem de o întâlnire cu medicul atunci când simțim o schimbare a stării de sănătate. Serviciul de telemedicină oferit de SIGNAL IDUNA vine însă cu o mulțime de avantaje care să facă față acestor motive. Iată care sunt 5 dintre aceste avantaje:

1.    Varietatea specilităților pe care serviciul de telemedicină le acoperă:  medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie sau pediatrie. Atfel, poți afla mult mai rapid tratamentul ideal pentru pielea sensibilă la frig, o afecțiune des întâlnită în sezonul rece sau care este tratamentul adecvat pentru durerea de burtică a micuțului tău. Lista însă este dinamică și într-o continuă dezvoltare.


2.    Poți accesa acest serviciu de oriunde și oricând. Astfel, fie că ești la ski sau în pauza de prânz, suportul medical prin telefon te ajută să depășești bariera geografică și să accesezi consultațiile fără ca distanța să fie un impediment.


3.    Nu este nevoie să te deplasezi, astfel că poți efectua consultația din confortul căminului tău. Acest serviciu este bine-venit persoanelor care nu se simt în largul lor atunci când pășesc într-un cabinet medical sau spital. Conform unui studiu* efectuat de specialiști în domeniul medical, 75% dintre vizitele fie pot fi gestionate de la distanță, fie nu sunt necesare.


4.    Economisești timp și eviți aglomerația. Timpul este prețios pentru tine, astfel că drumul către și de la clinică, precum și timpul de așteptare care apare uneori atunci când aștepți la ușa cabinetului, devin acum o resursă care te ajută să te organizezi pentru alte lucruri la fel de importante. Mai mult, timpul este dedicat exclusiv pentru tine, astfel că în cele 20 de minute aferente consultației, medicul este pregătit să îți ofere îndrumarea și răspunsurile de care ai nevoie.


5.    Pași simpli în accesarea serviciului.

Perioada de pandemie ne-a învățat că trebuie să ne adaptăm, să profităm de tehnologia pe care o avem la dispoziție, să fim mai responsabili atunci când vine vorba de protecția sănătății, dar să fim și empatici cu cei din jurul nostru, fie că e vorba de colegi, vecini, prieteni sau membri ai familie. Pașii mari pe care i-am făcut în aducerea mai aproape de asigurații SIGNAL IDUNA a serviciului de telemedicină are mult mai mult de avantaje, pe care te invităm să le descoperi, printr-o simplă programare la una din numeroasele specialități acoperite.

*https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/ehealth/docs/2018_provision_marketstudy_telemedicine_en.pdf 


#StaySafe #StayResponsable #StayHeathy

Citeste si