Am lansat o noua versiune a aplicatiei Signal Care Assistant. Acum poti descarca si actualiza aplicatia mobila din Play Store sau App Store sau poti accesa versiunea web.
Inchide

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente
Vezi intrebari
Ce este o asigurare de viata unit-linked?

Este o asigurare mixta care imbina caracteristicile unei asigurari de viata cu cele ale unei componente investitionale.

De ce am nevoie de o asigurare de viata cu componenta investitionala?

Principalele motive pentru care este indicat sa alegi asigurarea de viata unit-linked sunt: protectie financiara pentru tine sau pentru cei dragi in cazul evenimetelor neprevazute si posibilitatea de sporire a veniturilor.

Care este diferenta dintre o asigurare de viata unit-linked si un cont de economii in banca?

Contul de economii in banca este un instrument financiar care iti permite sa depui o suma lunara si prin intermediul dobanzilor anuale oferite de banca, poti creste suma depusa. In schimb, asigurarea de viata unit-linked iti ofera atat acoperire financiara in cazul decesului, cat si un instrument investitional prin care sa iti maresti veniturile in functie de strategia ta de investitie.

Pe ce perioada trebuie sa inchei polita de asigurare?

101 Invest este o asigurare ce se poate incheia pentru o perioada medie sau lunga de timp. Tu decizi perioada, dar nu trebuie sa fie mai mica de 10 ani. Pentru rezultate optime, noi iti recomandam sa inchei polita pe o perioada de minim 20 de ani.

Ce sunt fondurile de investitii si cum functioneaza?

Fondurile de investitii sunt entitati prin intermediul carora sumele cumulate de la mai multe persoane se folosesc pentru mai multe investitii, cu scopul de a multiplica banii si de a realiza castiguri pentru investitori. Fiecarui fond de investitii ii este asignat un risc asociat, iar in functie de acesta, castigul este direct proportional. Daca un fond are un risc investitional mai scazut, atunci castigul este unul constant. In schimb, daca riscul investitional este mai ridicat, atunci si potentialul de castig este mai mare.

Ce modificari se pot face pe contract?

Flexibilitatea este avantajul cheie al produsului 101 Invest. Astfel, pe parcursul desfasurarii contractului se pot face modificari pentru: datele personale (nume, adresa), strategia de investitie in fonduri, frecventa de plata a primelor, activarea indexarii automate sau dezactivarea acesteia, adaugare asigurari suplimentare, suspendarea platii primelor, schimbare sau adaugare beneficiar si lista poate continua.

Ce documente sunt necesare pentru solicitarea de modificari?

Modificarile se pot realiza prin intermediul partenerilor SIGNAL IDUNA, intr-un mediu 100% digital. Fiecarei modificari ii este asignat un document specific ce va fi pus la dispozitia clientului de catre reprezentantul Asiguratorului.

La ce se refera maturitatea contractului?

Maturitatea contractului se refera la momentul in care contractul semnat s-a finalizat conform duratei de timp agreate. In cazul asigurarii 101 Invest, contractul mai poate ajunge la maturitate si in momentul producerii evenimentului neprevazut (a decesului).

Cum pot sa aflu informatii despre polita mea de asigurare?

Pentru orice informatii despre asigurarea ta de sanatate, te asteptam cu un telefon non-stop la numarul 0219910

Cum pot schimba numele sau adresa inregistrate in sistem?

Pentru orice modificari sau intrebari despre asigurarea ta de sanatate, te asteptam cu un telefon la numarul 0219910. Poti modifica numarul tau de telefon si in contul tau, in Signal Care Assistant.

Cum pot afla un sumar al beneficiilor pe care le am la dispozitie?

Pentru orice informatii despre asigurarea ta de sanatate, asistentul tau de buzunar, Signal Care Assistant, iti sta mereu la dispozitie. De asemenea, daca ai si alte intrebari, te asteptam cu un telefon non-stop la numarul 0219910.

Cum pot trimite documentele medicale catre asigurator?

Poti trimite documentele medicale catre noi foarte usor! Dupa ce ai fotografiat sau scanat documentele, le poti incarca in aplicatia Signal Care Assistant sau trimite catre adresa de e-mail callcenter@suportsanatate.ro, pentru programări și rambursare@suportsanatate.ro pentru dosare de rambursare.

Vreau sa adaug un membru al familiei in asigurarea mea, cum pot face asta?

Daca ai deja asigurare de sanatate oferita de angajator, initiaza o discutie cu persoana din companie care se ocupa de beneficiile angajatilor. Daca nu, verifica pe site-ul nostru optiunile disponibile de asigurare pentru tine si familia ta.

Cum pot accesa asigurarea mea de sanatate?

Cand esti asigurat Signal Iduna, ai la dispozitie mai multe metode de accesare pentru serviciile acoperite.

Ti le explicam pas cu pas pe fiecare in parte, iar tu o alegi pe cea pe care o consideri potrivita pentru tine.

Accesare prin decontare directa

Decontarea directa inseamna ca poti sa accesezi servicii medicale acoperite de asigurare la una dintre clinicile medicale partenere Mediqa Net fara sa-ti pese de costuri. Ne spui care este clinica si serviciul medical de care ai nevoie si noi luam legatura cu furnizorul medical pentru plata serviciului medical.

Ai doua optiuni. Fie ne soliciti noua sa-ti facem o programare, fie iti faci programarea direct in clinica si ne dai de veste cu minimum 24 de ore inainte de programare. Poti sa ne suni sau poti sa ne trimiti o solicitare direct prin Signal Care Assistant. Uite, am facut si o schema ca sa intelegi cat e de simplu.

Si inca ceva! Daca, sa zicem, ai accesat si ai platit servicii medicale acoperite de asigurare, in reteaua Mediqa Net, dar ai uitat sa ne spui, nu e absolut nicio problema. Ne trimiti dosarul tau de rambursare si iti returnam noi banii cheltuiti conform conditiilor contractuale specifice.

 

Accesare prin rambursare

Daca ai platit servicii medicale acoperite de asigurare, in retea sau in afara retelei Mediqa Net, iti recuperezi banii conform conditiilor contractuale specifice prin trimiterea dosarului de rambursare.

In maximum 30 de zile trimite dosarul de rambursare care trebuie sa contina documente valide pentru serviciul medical de care ai beneficiat si pe care l-ai platit. Poti sa-l trimiti prin aplicatia Signal Care Assistant sau direct pe e-mail. E destul de simplu. Ca in schema de mai jos.

 

Pentru dosarul de rambursare e important sa ne trimiti documente medicale si de plata valide.

Am pus aici o lista cu informatiile pe care trebuie sa le contina.

Iar daca vrei sa accesezi servicii medicale din afara retelei Mediqa Net, servicii medicale care sunt acoperite de asigurarea ta dar care sa nu te coste o avere, atunci iti recomandam cardul bancar Easy Pay. Cu Easy Pay totul se intampla rapid pentru ca iti viram noi banii, conform conditiilor contractuale specifice, cu care sa platesti.

 

Accesare prin Easy Pay

Avem peste 1.100 de clinici in retea dar mai sunt situatii in care medicul sau clinica ta preferata nu se regasesc printre acestea. Dar ne-am gandit si la asta. Si asa a luat nastere Easy Pay, un card care iti permite sa accesezi serviciile medicale acoperite de asigurare in afara retelei Mediqa Net, fara sa fii nevoit sa le platesti din buzunarul tau.

Trebuie doar sa ne anunti cu minimum 48 de ore inainte si sa ne spui care este clinica, care este serviciul medical si care este medicul de care ai nevoie, iar noi iti transferam imediat banii pe card, conform conditiilor contractuale specifice, ca sa poti plati. Atat de simplu. Apoi, pastrezi documentele medicale ca sa ni le poti trimite ulterior pe e-mail.

Unde ma pot adresa daca intampin dificultati in accesare?

Intampini dificultati in accesare? Nicio problema! Te poti baza oricand pe Call Center-ul nostru disponibil non-stop la numarul 0219910. De asemenea, pentru clarificari si sugestii ne puteti contacta la adresa de e-mail clientservice@suportsanatate.ro

Cum accesez prin rambursare?

Daca ai platit servicii medicale acoperite de asigurare, in retea sau in afara retelei Mediqa Net, iti recuperezi banii prin trimiterea dosarului de rambursare.

In maximum 30 de zile trimite dosarul de rambursare care trebuie sa contina documente valide pentru serviciul medical de care ai beneficiat si pe care l-ai platit. Poti sa-l trimiti prin aplicatia Signal Care Assistant sau direct pe e-mail. E destul de simplu. Ca in schema de mai jos.

Iar daca vrei sa accesezi servicii medicale din afara retelei Mediqa Net, servicii medicale care sunt acoperite de asigurarea ta dar care sa nu te coste o avere, atunci iti recomandam cardul bancar Easy Pay. Cu Easy Pay totul se intampla rapid pentru ca iti viram noi banii cu care sa platesti.

Pentru dosarul de rambursare e important sa ne trimiti documente medicale si de plata valide. 

Am pus aici o lista cu informatiile pe care trebuie sa le contina.

Cum accesez prin Easy Pay?

Avem peste 1.100 de clinici in retea dar mai sunt situatii in care medicul sau clinica ta preferata nu se regasesc printre acestea. Dar ne-am gandit si la asta. Si asa a luat nastere Easy Pay, un card care iti permite sa accesezi serviciile medicale acoperite de asigurare in afara retelei Mediqa Net, fara sa fii nevoit sa le platesti din buzunarul tau.

Trebuie doar sa ne anunti cu minimum 48 de h inainte si sa ne spui care este clinica, care este serviciul medical si care este medicul de care ai nevoie, iar noi iti transferam imediat banii pe card ca sa poti plati. Atat de simplu. Apoi, pastrezi documentele medicale si cele de plata ca sa ni le poti trimite ulterior pe e-mail.

Cum pot accesa serviciul “A doua opinie medicala” ?

 

A doua opinie medicala sau Expert Medical Opinion cum ii mai spunem noi, este un serviciu usor de accesat, prin intermediul unui formular online, disponibil aici.

 

Este un serviciu oferit de Signal Iduna impreuna cu o echipa de experti medicali de top, din cadrul Advance Medical, asiguratilor care au in pachetul de acoperiri a doua opinie medicala.

 

Cum accesez aplicatia Signal Care Assistant?

Aplicatia este disponibila gratuit si se poate accesa de pe orice dispozitiv: laptop, desktop sau mobil (descarcata din Google Play si App Store).

Unde ma pot adresa daca intampin dificultati in accesare?

Te poti baza oricand pe Call Center-ul SIGNAL IDUNA, disponibil 24/7 la numarul 021 9910. De asemenea, pentru clarificari si sugestii, ne poti contacta la adresa de e-mail clientservice@suportsanatate.ro

Aplicatia este dedicata doar asiguratilor SIGNAL IDUNA?

Nu! Aplicatia Signal Care Assistant poate fi accesata atat de asiguratii SIGNAL IDUNA, cat si de cei care sunt interesati de achizitia unei asigurari de sanatate, sa aplice pentru o asigurare de viata unit-linked sau sa aiba acces la noutatile SIGNAL IDUNA. Oricine poate folosi aplicatia ca utilizator neautentificat.

Nu ma pot loga in aplicatie

Verifica daca pe telefonul tau aplicatia este actualizata cu cea mai recenta versiune si daca folosesti o conexiune la internet stabila si puternica.

Daca ti-ai creat recent contul, asigura-te ca ai confirmat adresa de e-mail pe care ai folosit-o la inregistrare. Confirmarea adresei se face dand click pe link-ul transmis pe e-mail, in maximum 1 ora de la primirea acestuia. Daca a trecut 1 ora si nu ai primit e-mailul sau ai uitat sa dai click pe link, te rugam sa te autentifici din nou in aplicatie. 

Cum pot schimba numele sau adresa inregistrate in sistem?

Pentru a schimba numele sau adresa inregistrate in sistem, te asteptam cu un telefon la numarul 021 9910. Poti modifica numarul de telefon si din aplicatie, sectiunea Contul meu.

Cum pot schimba adresa de e-mail cu care ma loghez in aplicatie?

Poti avea o singura adresa de e-mail asociata contului tau din aplicatia Signal Care Assistant. De aceea, daca iti doresti schimbarea acesteia, singura metoda este resetarea contului. Daca iti doresti sa iti resetam contul, pentru ca apoi sa iti poti crea unul nou cu adresa de e-mail si parola dorite, asteptam sa ne scrii la adresa clientservice@suportsanatate.ro.

Este necesar sa activez optiunea de autentificare in doi pasi?

Autentificarea in doi pasi nu este obligatorie, dar pentru o securitate sporita a contului iti recomandam activarea acesteia din sectiunea Contul meu.

Ce dimensiune trebuie sa aiba documentele pe care le incarc in aplicatie?

Documentele incarcate in aplicatie nu trebuie sa depaseasca 2 MB/ fisier. In cazul in care solicitarea nu poate fi trimisa, este necesara redimensionarea imaginilor/ documentelor.

Pot sa cumpar o asigurare de sanatate direct din aplicatie?

Da! Asigurarile private de sanatate pot fi achizitionate direct din aplicatie, din meniul principal, sectiunea Cum te putem ajuta, respectiv Cumpara asigurari private de sanatate.

Imi pot plati primele de asigurare prin intermediul aplicatiei?

Desigur! Plata primelor de asigurare se poate face prin intermediul aplicatiei din sectiunea Contul meu, respectiv Platile mele.

Unde gasesc informatii despre asigurarile mele de sanatate in aplicatie?

Ai acces la toate politele de asigurare detinute in sectiunea Asigurarile mele din Contul meu. Tot aici vei gasi si un sumar al serviciilor si beneficiilor oferite de asigurarea detinuta.

In cazul in care am un dependent pe polita, cum pot administra contul acestuia?

Accesezi Schimba utilizator din sectiunea Contul meu si selectezi polita dependentului, apoi gestionezi simplu si rapid asigurarea de sanatate.

Cum fac o programare la clinica din aplicatie?

Din meniul principal al aplicatiei, in sectiunea Asigurarea mea de sanatate, accesezi Solicita o programare noua si selectezi Programare la clinica. Selectezi Asigurarea ta pe care doresti sa faci programarea si o confirmi. Selectezi apoi specialitatea medicala din lista disponibila.

Completezi formularul cu detaliile programarii: alegi data, ora, orasul, clinica unde doresti programarea, simptomele si/ sau alte informatii necesare si incarci documentele medicale, daca sunt solicitate. Salvezi informatiile si trimiti cererea pentru programarea ta. Programarile la clinica trebuie confirmate cu minimum 24 de ore inainte.

Cum fac o programare pentru telemedicina din aplicatie?

Din meniul principal al aplicatiei, in sectiunea Asigurarea mea de sanatate, accesezi Solicita o programare noua si selectezi Programare telemedicina. Confirmi asigurarea pe care doresti sa faci programarea.

Selectezi specialitatea medicala din lista disponibila in aplicatie. Completezi formularul cu detaliile programarii: medicul, intervalul orar si trimiti apoi cererea pentru programarea ta. Programarile pentru telemedicina trebuie confirmate cu minimum 24 de ore inainte.

Primesc notificare in aplicatie atunci cand se modifica statusul programarii din aplicatie?

Sigur! Pentru un control mai usor asupra actiunilor efectuate in aplicatie, vei primi o notificare de fiecare data cand se modifica statusul unei solicitari.

Statusurile serviciului de programare sunt: Programare in asteptare/ Autorizatie in asteptare, Solicitare aprobata, Ai anulat programarea si Solicitare anulata. 

Pot anula o programare din aplicatie?

Da, poti anula programarile efectuate direct din aplicatie, din sectiunea Sanatate, cu minimum 24 de ore inainte de data si ora stabilita.

Cum solicit o rambursare din aplicatie?

Alegi Solicita o rambursare din meniul principal si selectezi polita de asigurare detinuta ce acopera serviciul medical efectuat. Completezi informatiile personale si detaliile bancare, iar apoi alegi tipul serviciilor medicale de care ai beneficiat. Incarci fisierele medicale necesare, precum si dovada platii in format .jpg, .png, sau .pdf. Verifici sumarul cererii tale si trimti solicitarea. In plus, poti edita dosarul de rambursare cat timp se afla in draft.

Primesc notificare in aplicatie atunci cand se modifica statusul dosarului de rambursare?

Sigur! Pentru un control mai usor asupra actiunilor efectuate in aplicatie, vei primi o notificare de fiecare data cand se modifica statusul unei solicitari.

Statusurile dosarului de rambursare sunt: Draft, Dosar inregistrat, Dosar in curs de analiza, Sunt necesare documente suplimentare, Documenete suplimentare inregistrate, Dosar aprobat, Dosar refuzat, Dosar partial aprobat, Dosar platit.

Cum aflu ce documente sunt necesare pentru dosarul de rambursare?

In sectiunea Contul meu ai acces la Documente utile precum: formular de rambursare, scrisoare medicala, raport anamneza si raport financiar, pe care le poti descarca si completa, in functie de necesitate.

Cum solicit un transfer pe cardul bancar Easy Pay din aplicatie?

Poti solicita alimentarea cardului bancar Easy Pay cu suma necesara serviciilor medicale, cu minimum 48 de ore lucratoare inainte de data programarii. Alegi Solicita transfer pe cardul Easy Pay din meniul principal si selectezi polita de asigurare detinuta. Te asiguri ca informatiile personale preluate automat sunt corecte și selectezi tipul serviciilor medicale din lista. Completezi data la care vei beneficia de servicul medical, numele clinicii alese pentru programare si completezi suma necesara pentru plata.

Primesc notificare in aplicatie atunci cand se modifica statusul unei solicitari?

Sigur! Pentru un control mai usor asupra actiunilor efectuate in aplicatie, vei primi o notificare de fiecare data cand se modifica statusul unei solicitari. 

Statusurile accesarii serviciului de transfer pe cardul Easy Pay: Draft, Cerere trimisa, Cerere aprobata, Cerere respinsa, Cerere anulata, Incarca document medical, Cerere finalizata, Plata efectuata, Serviciu efectuat.

Care este numarul maxim de drafturi ce pot fi create in aplicatie pentru serviciile de programare, rambursare sau solicitare transfer pe cardul Easy Pay?

Numarul de draft-uri pentru serviciile de programare, rambursare sau transfer pe cardul Easy Pay ce pot fi create in aplicatie este de maximum 5. In cazul in care ai atins limita maxima, poti sterge sau edita unul din acestea pentru a initia o noua solicitare.

Pot achizitiona o asigurare de viata unit-linked direct din aplicatie?

Sigur! In cazul asigurarilor de viata, poti trimite cererea de achizitie din aplicatie, accesand Aplica pentru asigurarea 101 Invest in sectiunea Cum te putem ajuta, iar un consultant va prelua cererea ta si va intra in legatura cu tine pentru stabilirea detaliilor. 

Cum actualizezi beneficiarii asigurarii de viata unit-linked direct din aplicatie?

Din meniul principal al aplicatiei, categoria Asigurarea mea de viata unit-linked, selectezi Actualizeaza beneficiari. Alegi actiunea dorita: adaugare sau modificare procent beneficiar. In cazul in care doresti sa adaugi un beneficiar nou, vei completa un formular cu datele personale ale acestuia.

Cum modific investitiile asigurarii de viata unit-linked direct din aplicatie?

Poti alege sa investesti intr-un nou fond sau sa transferi procent din uniturile cumulate dintr-un fond de investitie in altul sau poti modifica structura investitiei direct din aplicatie atunci cand consideri necesar, fara costuri suplimentare.

Din meniul principal al aplicatiei, categoria Asigurarea mea de viata unit-linked, selectezi Modifica investitiile. Selectezi fondul de investitie din care vrei sa transferi si cel in care doresti sa faci transferul, completand apoi procentul alocat din uniturile cumulate si salvezi solicitarea.

Cum schimb frecventa de plata a asigurarii de viata unit-linked direct din aplicatie?

Din meniul principal al aplicatiei, categoria Asigurarea mea de viata unit-linked, selectezi Schimba frecventa de plata. Selectezi o noua frecventa de plata, alegand dintre variantele disponibile in aplicatie: lunar, trimestrial, semestrial sau anual. Apoi salvezi modificarea facuta.

Cum inregistrezi un Top Up direct in aplicatie?

Din meniul principal al aplicatiei, categoria Asigurarea mea de viata unit-linked, selectezi Top Up. Completezi suma dorita si realizezi plata online. Atat de simplu!