Asigura-te ca esti sanatos!

Stiri

Ce trebuie sa discuti cu angajatii inainte sa le oferi asigurare de sanatate privata

Bucuresti, 7 iulie 2016

Intr-o companie, comunicarea cu angajatii este esentiala. Daca intentionezi sa oferi asigurare privata de sanatate, insa nu stii foarte clar cum sa abordezi acest topic si la ce ar trebui sa te astepti, iata cateva puncte de plecare pe care le poti dezvolta alaturi de echipa ta:

Care sunt cele mai dorite acoperiri – este posibil sa nu reusesti sa identifici corect cele mai frecvente sau cele mai dorite acoperiri pentru o asigurare de sanatate valabila la nivel de grup. Discuta cu colegii care sunt acoperirile pe care si le doresc si pe care le considera esentiale. Cu siguranta vei primi raspunsuri variate, insa le poti alege pe cele care se repeta cel mai des. Cand vei alege un pachet de asigurare, vei putea avea un punct de plecare referitor la aria de acoperire a asigurarii.

Care sunt caracteristicile asigurarii – pentru ca acest beneficiu sa functioneze cat mai bine in companie, e bine ca angajatii sa cunoasca principiul de functionare al asigurarii, care sunt cele mai importante avantaje precum si limitele asigurarilor. Asigurarea este un contract intre doua parti care transfera riscul necesitatii medicale de la asigurat catre asigurator. Compania plateste o prima de asigurare asiguratorului, iar acesta din urma plateste costul serviciilor medicale in cazul aparitiei evenimentului asigurat. O asigurare de sanatate poate sa fie accesata ori de cate ori este nevoie, prin aparitia unei necesitati medicale. Serviciile medicale nu pot fi accesate fara o modificare in starea de sanatate a asiguratului.

Cum se acceseaza asigurarea – De cele mai multe ori asigurarea functioneaza pe baza unui centru operational care gestioneaza succesiunea etapelor in desfasurarea unui caz medical, pentru ca asiguratul sa resimta cat mai putin dificultatile birocratice, in vederea recuperarii sanatatii. Signal Iduna pune la dispozitia asiguratilor Call Center disponibil 24/7, cu oameni pregatiti pentru a oferi suport in stabilirea programarilor, cand este necesar. Acestia pot fi contactati si prin aplicatia de mobil Signal Care Assistant sau formular online de programare. Personalul dedicat este permanent la dispozitia asiguratilor pentru a asculta nevoile medicale si pentru a oferi cea mai buna optiune, in cel mai scurt timp posibil, pentru a trata probleme de sanatate.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienta de vizitare a site-ului nostru. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare al acestor informatii. Mai multe detalii aici.