Blog

Noua opțiune Notificare daună aduce simplificarea rambursărilor și a accesului la servicii medicale cu cardul Easy Pay

26.04.2024

Noua opțiune Notificare daună aduce simplificarea rambursărilor și a accesului la servicii medicale cu cardul Easy Pay

SIGNAL IDUNA oferă și mai multă flexibilitate clienților care dețin o asigurare de sănătate, prin lansarea opțiunii de Notificare daună online, direct pe site-ul http://www.signal-iduna.ro. Platforma reprezintă un pas semnificativ de eficientizare a procesului de rambursare, oferindu-le asiguraților o modalitate simplă și rapidă de a transmite: documentele necesare soluționarii unui dosar nou de rambursare, a documentelor suplimentare pentru dosare existente sau a documentelor necesare ca urmare a accesării serviciilor medicale achitate cu cardul Easy Pay. 

 

Pagina Notificare daună este este ușor de navigat, aducând simplitate și rapiditate în accesarea cu succes a serviciilor medicale acoperite de asigurarea de sănătate SIGNAL IDUNA. Poți încărca documentele  fără să îți creezi cont, prin completarea datelor necesare pentru fiecare solicitare în parte.

Accesează butonul Solicită o rambursare și urmează pașii de pe ecran. Completează informațiile, încarcă documentele solicitate și noi ne ocupăm de restul! Tu doar asigură-te că documentele necesare sunt completate corect cu: nume, prenume, CNP, data efectuării serviciului, tipul serviciului medical, furnizorul medical - toate aceste detalii sunt esențiale pentru procesarea dosarului tău.

Ai aici o listă cu informațiile pe care trebuie să le conțină și mai jos - formularele aferente procesului de rambursare:

În cazul în care ai uitat să ne transmiți un fișier, nu e nicio problemă! Accesezi butonul Solicitare existentă rambursare și adăugi documente suplimentare.

De acum, poți solicita rambursări ale serviciilor medicale achitate din fonduri proprii, simplu și rapid!

În plus, pagina Notificare Daună transformă și procesul de transmitere a documentelor justificative aferente serviciilor medicale accesate prin cardul Easy Pay într-o experiență ușoară și fără bătăi de cap.

Pentru a transmite dovada serviciilor medicale achitate cu suma transferată în avans de SIGNAL IDUNA pe cardul Easy Pay, tot ce trebuie să faci este să accesezi butonul Trimite documente Easy Pay și să urmezi pașii de pe ecran.

Completează câmpurile cu datele personale: nume, prenume, CNP, data accesării serviciului medical, numărul solicitării. Alege apoi modalitatea de transmitere a codului de validare. Introdu codul de validare primit prin e-mail sau SMS. Încarcă documentele solicitate pe email aferente serviciului medical accesat. Trimite formularul.

Nu uita de termenul limită pentru a depune o cerere de rambursare sau pentru a transmite documentele pentru accesare prin cardul Easy Pay! Completează cererea și încarcă documentele medicale și financiare în maximum 30 de zile de la efectuarea serviciului medical pentru rambursare și în maximum 2 zile lucrătoare pentru accesarea prin cardul Easy Pay. Noua platformă permite încărcarea facilă a documentelor în format PDF, JPG sau PNG. Îți recomandăm ca fiecare tip de document (medical, financiar sau de plată) să fie scanat sau fotografiat clar și individual, pentru ca procesul de verificare și aprobare să decurgă mai rapid.

Am pregătit pentru tine și o listă cu întrebări frecvente, iar dacă ai nevoie de informații suplimentare sau de ajutor în utilizarea noii pagini, ne poți contacta oricând prin formularul de relații clienți din aplicația Signal Care Assistant, pe adresa de e-mail clientservice@suportsanatate.ro sau prin Call Center la numărul de telefon 021.9910.

 

 

 

 

Citeste si