Stiri

Serviciu de consiliere prin telemedicină oferit gratuit asiguraților SIGNAL IDUNA diagnosticați cu COVID-19

17.06.2021

București, 17 iunie 2021: Persoanele care dețin o poliță de asigurare de sănătate de la SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE pot beneficia gratuit de serviciul de consiliere prin telemedicină, în situația în care sunt diagnosticați cu COVID-19. Perioada de gratuitate pentru serviciul dedicat consilierii COVID-19 este valabilă până la finalul lunii septembrie 2021, acesta putând fi accesat pe parcursul perioadei în care persoana diagnosticată se află în carantină. Specialitățile pe care asigurații le pot solicita în mod gratuit prin serviciul dedicat de telemedicină sunt consultațiile de medicină internă și de consiliere psihologică.  

Prin acest serviciu, SIGNAL IDUNA vine în sprijinul asiguraților săi, oferindu-le posibilitatea de a fi monitorizați de un cadrul medical specializat în medicină internă care să le urmărească evoluția stării de sănătate, dar și de a accesa sesiuni de consiliere psihologică pentru a-i ajuta să facă față din punct de vedere emoțional stresului și îngrijorării ce pot fi amplificate de primirea acestui diagnostic și de perioada carantinei. Serviciul este disponibil pentru cei peste 190.000 asigurați din portofoliul companiei, dar și pentru cei care vor încheia o asigurare de sănătate SIGNAL IDUNA în perioada următoare.

„Am fost cu toții martori la încercările pe care pandemia le-a adus, în special în rândul celor care au trecut prin boală sau care au avut apropiați încercați de efectele acestui virus. Mai mult decât oricând, oamenii au realizat în această perioadă cât de important este să aibă acces la un medic, atunci când spitalele și clinicile erau aglomerate cu pacienți cu COVID-19. Mulți dintre ei au înțeles că o asigurare de sănătate poate răspunde acestei nevoi. Iar la rândul nostru, dorim să le arătăm asiguraților că suntem alături de ei și le oferim tuturor, indiferent de tipul de poliță pe care îl dețin, suport medical și emoțional în cazul diagnosticării cu COVID-19, prin posibilitatea de a accesa rapid un medic în perioada de carantină la domiciliu.”, declară Nicolae Trofin, Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE.  

Pentru a beneficia gratuit de serviciul de consiliere prin telemedicină dedicat COVID-19, asigurații SIGNAL IDUNA pot efectua o programare prin Call Center-ul SIGNAL IDUNA, operatorii fiind disponibili 24/7, sau prin aplicația Signal Care Assistant. Timpul de programare este de până la 6 ore de la primirea solicitării. Ulterior, medicul de medicină internă sau psihologul va contacta persoana asigurată și îi va oferi asistență telefonică sau prin apel video cu privire la problema medicală abordată: simptome, riscuri posibile și aspecte de urmat în perioada de carantină.

***

DESPRE SIGNAL IDUNA

Grupul SIGNAL IDUNA este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania.

Fondat în urmă cu peste 110 ani, Grupul SIGNAL IDUNA și-a câștigat o reputație excelentă ca furnizor puternic și de încredere pentru asigurări și servicii financiare, oferind o gamă largă de soluții (asigurări, servicii bancare și investiții) clienților individuali și corporate. Conduita comercială a SIGNAL IDUNA este orientată către succesul pe termen lung și se bazează pe satisfacerea nevoilor clienților și pe dezvoltarea pieței, pe inovație și independență financiară.

În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă pe piețele de asigurări din Germania, Polonia, Ungaria și România.

Citeste si