
Situațiile medicale neprevăzute pot apărea oricând.
Este important ca în astfel de momente, să ai la îndemână soluții care să nu pună presiune financiară asupra bugetului personal sau al familiei.
În funcție de cum îți este la îndemână, poți alege oricare dintre cele 3 metode de accesare a serviciilor medicale acoperite de asigurarea ta de sănătate SIGNAL IDUNA.
Decontare directă în rețeaua Mediqa Net
Mergi în oricare dintre cele 1.400 de clinici, spitale sau laboratoare medicale partenere din rețeaua Mediqa Net și beneficiezi de servicii medicale fără grija costurilor. Ne comunici furnizorul și serviciul necesar, iar noi îl contactăm pentru plată.
Rambursare, după ce ai achitat serviciul
Achiți serviciile medicale la orice furnizor privat din România, Uniunea Europeană sau Turcia și apoi recuperezi suma prin serviciul de rambursare, conform condițiilor contractuale. Trebuie doar să ne transmiți documentele medicale și de plată, complete și valide.
Card Easy Pay, plată în avans și acces rapid
Beneficiezi de servicii medicale la orice furnizor medical privat din România, fără să plătești tu, prin cardul Easy Pay. Activează cardul, solicită suma necesară în avans, apoi transmite-ne documentele medicale și de plată, complete și valide.
IMPORTANT:
Înainte de accesarea serviciilor medicale verifică acoperirile înscrise în polița ta de asigurare de sănătate SIGNAL IDUNA.
Urmează pașii de mai jos pentru accesarea rapidă a serviciilor medicale incluse în asigurarea ta.

Ai o problemă de sănătate?

Te programezi direct la furnizorul medical
Aplicația Signal Care Assistant

sau
Call Center 24/7
021.9910

Contactezi SIGNAL IDUNA
Autorizezi programarea cu min. 1 zi lucrătoare înainte pentru consultații și min. 2 zile lucrătoare pentru alte servicii medicale

Ai acces la medici, analize și tratamente

Beneficiezi de servicii medicale și ești sănătos!

Ai o problemă de sănătate?

Te programezi direct la furnizorul medical

Beneficiezi de servicii medicale necesare

Ești sănătos!

Transmiți documentele medicale și de plată și soliciți rambursarea sumei achitate
Pentru dosarul de rambursare e important să ne trimiți documente medicale și de plată valide. Am pus aici o listă cu documentele și informațiile pe care trebuie să le conțină.
Documente utile:
Scrisoare medicală - în cazul în care documentele medicale justificative nu specifică clar motivele medicale ale recomandărilor medicului curant în urma consultului efectuat de către asigurat, se va completa formularul scrisoare medicală.
Raport anamneză - în cazul în care informațiile medicale din cadrul documentelor medicale justificative nu sunt suficiente pentru luarea unei decizii cu privire la necesitatea medicală a asiguratului, se va completa formularul raport anamneză.
Raport financiar - în cazul în care dovada de plată sau informaţiile financiare nu sunt suficiente pentru luarea unei decizii, se va completa formularul raport financiar.

Ai o problemă de sănătate?

Te programezi direct la furnizorul medical

Suni în Call Center verifici acoperirea și preautorizezi serviciul medical

Primești banii pe cardul Easy Pay

Beneficiezi de servicii medicale necesare

Plătești cu cardul Easy Pay

Transmiți documentele medicale și de plată

Ești sănătos!
Am pus aici o listă cu documentele și informațiile pe care trebuie să le conțină.
Documente utile:
Scrisoare medicală - în cazul în care documentele medicale justificative nu specifică clar motivele medicale ale recomandărilor medicului curant în urma consultului efectuat de către asigurat, se va completa formularul scrisoare medicală.
Raport financiar - în cazul în care dovada de plată sau informaţiile financiare nu sunt suficiente pentru luarea unei decizii, se va completa formularul raport financiar.
Metodă | Furnizori medicali | Cine plătește inițial? | Ce trebuie să faci? | Când trimiți documente? |
|
Doar din rețeaua Mediqa Net (1400+) | SIGNAL IDUNA (direct către furnizor) | Programează-te prin aplicația Signal Care Assistant sau sună la Call Center 24/7 – 021.9910 Autorizează serviciul cu min. 24h înainte. Autorizează serviciul cu min. 24h înainte și apoi accesează-l. | Nu este necesar |
|
SIGNAL IDUNA (direct către furnizor) | Tu | Programează-te, achită serviciul, apoi solicită rambursarea prin aplicația Signal Care Assistant sau pagina Notificare daună. | După efectuarea serviciului medical, max. 30 zile |
|
Orice furnizor medical privat din România | SIGNAL IDUNA (în avans, către tine) | Activează cardul cu min. 3 zile lucrătoare înainte. Solicită plata în avans cu min. 2 zile prin aplicația Signal Care Assistant sau Call Center 24/7 – 021.9910 și apoi accesează serviciul. | După efectuarea serviciului medical, max. 30 zile |
Proces simplu și rapid de despăgubire
Solicită rambursarea simplu și rapid, fără bătăi de cap. Accesează pagina dedicată, completează formularul și încarcă documentele necesare. De restul ne ocupăm noi.
Gestionează rapid tot ce ține de asigurarea ta, direct din aplicația Signal Care Assistant

Descarcă aplicația Signal Care Assistant
Scanează codul QR sau accesează App Store/ Google Play.