- Studii superioare finalizate în Marketing, Business sau un domeniu similar.
- Minimum 3-5 ani experiență anterioară în marketing digital, customer experience sau project management digital (experiența într-un domeniu reglementat constituie un avantaj: servicii financiare, sănătate, etc).
- Experiență solidă în marketing digital, cu focus pe administrare website-uri și platforme digitale, optimizare experiență utilizatori și gestionare conținut web (CMS).
- Bune cunoștințe despre segmentare, personalizare și fluxuri de automatizare.
- Gândire analitică și comercială și excelente abilități de analiză date, monitorizare performanță platforme și implementare soluții digitale care să susțină obiectivele companiei.
- Experiență în gestionarea relațiilor cu furnizorii și coordonarea proiectelor digitale, asigurând respectarea termenelor și standardelor stabilite.
- Foarte bune abilități de comunicare și colaborare cu echipe interne și furnizori externi.
- Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a lucra autonom.
- Experiența în marketing B2B și B2C constituie un avantaj.
- Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel).
- Bune cunoștințe de limba engleză, scris și vorbit.
- Adaptabilitate și capacitate de a lucra într-un mediu dinamic și alert.
Customer Experience & Digital Marketing Specialist
Marketing
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE
București
Full time | Hibrid
Candidatul potrivit deține:
Ce responsabilități va avea în acest rol:
- Administrează platformele digitale ale companiei (website, CMS, webshop) și asigură integrarea cu alte sisteme utilizate.
- Gestionează relația cu furnizorii de soluții digitale și asigură implementarea eficientă a proiectelor.
- Monitorizează performanța platformelor digitale, propune optimizări și implementează îmbunătățirile necesare.
- Contribuie la strategia digitală a companiei prin identificarea și implementarea celor mai bune practici în customer experience și digital engagement.
- Gestionează procesele de feedback și customer insights, inclusiv colaborarea cu furnizorii pentru implementarea și optimizarea sistemului NPS.
- Colaborează cu echipele interne pentru dezvoltarea de soluții digitale care susțin obiectivele de marketing și business.
- Realizează raportarea performanței activității de marketing desfășurate.
- Menține o bună cunoaștere a trendurilor din digital marketing și customer experience.
Despre companie
Prezentă pe piața locală din 2008, SIGNAL IDUNA este lider în asigurările private de sănătate pentru al cincilea an consecutiv, se află în top 10 asigurători din România și ocupă locul 3 în segmentul asigurărilor de viață.
Ne desfășurăm activitatea prin doua companii: SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI, dar lucram împreuna ca #oneSIGNAL, #oneTEAM, pentru a oferi clienților noștri soluții extinse de asigurare. Ne adresăm atât persoanelor fizice, cât și companiilor, de la IMM-uri la business-uri mari și susținem totul printr-o rețea națională și o experiență digitală modernă și accesibilă.
La nivel de grup, SIGNAL IDUNA înseamnă peste 10.000 de angajați și o tradiție de peste 118 ani în Germania. În România, suntem o echipă în continuă dezvoltare, ghidata de valorile comune #oneSIGNAL: inovație, angajament, încredere, deschidere și umor.
Poți afla mai multe despre noi pe paginile de Facebook, Instagram și LinkedIn SIGNAL IDUNA România.