- Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe;
- Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar în HR;
- Cunoștințe solide despre bune practici de recrutare, legislația muncii și politici HR;
- Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
- Cunoștințe de analiză de date, raportare, abilități tehnice și de management de proiect;
- Capacitate dovedită de a gestiona mai multe sarcini și proiecte cu acuratețe și atenție la detalii;
- Experiență în utilizarea aplicațiilor HR și a sistemelor de gestionare a proceselor de recrutare (ATS);
- Adaptabilitate la un mediu dinamic și ritm rapid de lucru;
- Experiența anterioară într-o industrie similară.
HR GENERALIST
Management General
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE
Bucuresti
Full time | Hibrid
Candidatul potrivit deține
Ce responsabilități va avea în acest rol
Recrutare & integrare:
- Coordonezi procesele de recrutare end-to-end, de la identificarea nevoilor până la semnarea contractului și onboarding;
- Menții o comunicare constantă cu candidații și te asiguri că experiența lor este una pozitivă;
- Creezi și implementezi strategii moderne de recrutare, folosind rețelele sociale, platformele de joburi și alte canale;
- Analizezi datele din procesele de recrutare și propui soluții pentru optimizare;
- Coordonezi și implementezi programul de inducție (onboarding) pentru noii angajați — de la prezentarea regulamentelor și a echipei până la familiarizarea cu procesele și cultura companiei.
Managementul performanței & dezvoltare:
- Gestionezi procesul de Performance Management în platforma internă și oferi suport în definirea obiectivelor și rezultatelor cheie (OKRs);
- Sprijini managerii în organizarea interviurilor de evaluare și în oferirea de feedback constructiv;
- Participi la planificarea anuală a trainingurilor și la identificarea nevoilor de dezvoltare profesională;
- Monitorizezi calitatea și impactul programelor de formare, te asiguri că sunt încadrate în buget și realizezi rapoarte periodice privind progresul.
Suport și parteneriat strategic:
- Oferi coaching și consiliere managerilor în aspecte ce țin de relațiile de muncă, performanță și dezvoltare a echipei;
- Abordezi cu profesionalism situațiile complexe de HR, inclusiv cele disciplinare, asigurând decizii echilibrate și conforme politicilor interne;
- Menții o comunicare constantă cu angajații și managerii, pentru a identifica nevoi și soluții care contribuie la îmbunătățirea mediului de lucru;
- Organizezi și susții interviuri „Stay-In” și „Exit”, analizezi feedback-ul și prezinți concluziile și propunerile de îmbunătățire către management;
- Acționezi ca un partener strategic pentru echipa de management, oferind consultanță și soluții adaptate contextului organizațional.