HR GENERALIST

Management General

SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE

Bucuresti

Full time | Hibrid

Candidatul potrivit deține

  • Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe;
  • Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar în HR;
  • Cunoștințe solide despre bune practici de recrutare, legislația muncii și politici HR;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Cunoștințe de analiză de date, raportare, abilități tehnice și de management de proiect;
  • Capacitate dovedită de a gestiona mai multe sarcini și proiecte cu acuratețe și atenție la detalii;
  • Experiență în utilizarea aplicațiilor HR și a sistemelor de gestionare a proceselor de recrutare (ATS);
  • Adaptabilitate la un mediu dinamic și ritm rapid de lucru;
  • Experiența anterioară într-o industrie similară.

Ce responsabilități va avea în acest rol

Recrutare & integrare:

  • Coordonezi procesele de recrutare end-to-end, de la identificarea nevoilor până la semnarea contractului și onboarding;
  • Menții o comunicare constantă cu candidații și te asiguri că experiența lor este una pozitivă;
  • Creezi și implementezi strategii moderne de recrutare, folosind rețelele sociale, platformele de joburi și alte canale;
  • Analizezi datele din procesele de recrutare și propui soluții pentru optimizare;
  • Coordonezi și implementezi programul de inducție (onboarding) pentru noii angajați — de la prezentarea regulamentelor și a echipei până la familiarizarea cu procesele și cultura companiei.

Managementul performanței & dezvoltare:

  • Gestionezi procesul de Performance Management în platforma internă și oferi suport în definirea obiectivelor și rezultatelor cheie (OKRs);
  • Sprijini managerii în organizarea interviurilor de evaluare și în oferirea de feedback constructiv;
  • Participi la planificarea anuală a trainingurilor și la identificarea nevoilor de dezvoltare profesională;
  • Monitorizezi calitatea și impactul programelor de formare, te asiguri că sunt încadrate în buget și realizezi rapoarte periodice privind progresul.

Suport și parteneriat strategic:

  • Oferi coaching și consiliere managerilor în aspecte ce țin de relațiile de muncă, performanță și dezvoltare a echipei;
  • Abordezi cu profesionalism situațiile complexe de HR, inclusiv cele disciplinare, asigurând decizii echilibrate și conforme politicilor interne;
  • Menții o comunicare constantă cu angajații și managerii, pentru a identifica nevoi și soluții care contribuie la îmbunătățirea mediului de lucru;
  • Organizezi și susții interviuri „Stay-In” și „Exit”, analizezi feedback-ul și prezinți concluziile și propunerile de îmbunătățire către management;
  • Acționezi ca un partener strategic pentru echipa de management, oferind consultanță și soluții adaptate contextului organizațional.
Încarcă CV
Poți urca CV-ul tău în format: pdf, doc, docx, în limita a 15 MB.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Accesibilitate