Pe piața locală, SIGNAL IDUNA și-a început operațiunile în anul 2008. Portofoliul actual include o gamă variată de produse și servicii, atât pe segmentul dedicat persoanelor fizice cât și pe segmentul clienților de tip Corporate și IMM. Soluțiile de asigurare puse la dispoziție de SIGNAL IDUNA, prin cele două companii (SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI), adresează nevoi specifice de protecție prin asigurare pentru ambele segmente de clienți. SIGNAL IDUNA oferă și soluții de reasigurare, analiză și servicii de consultanță în ceea ce privește subscrierea riscului pentru gestionarea optimă a asigurărilor. Expertiza SIGNAL IDUNA este susținută de acoperire la nivel național și de o experiență digitală simplificată și atractivă pentru clienți.
La #SIGNALIDUNA ne mândrim să fim o echipă veselă, care împărtășește valori comune precum încrederea, inovația, angajamentul, deschiderea și umorul 😊
Alătură-te echipei noastre în rolul de CONSULTANT CORPORATE HEALTHCARE în județele Timiș, Bihor sau Arad! Poți afla mai multe despre noi pe paginile de Facebook și LinkedIn SIGNAL IDUNA România.
Ce vei face în acest rol:
• Vei identifica și atrage clienți corporate noi în zona alocată, printr-o abordare proactivă și orientată pe consultanță în procesul de vânzare;
• Vei prospecta companiile-țintă, vei contacta persoanele-cheie prin rețeaua proprie și vei construi relații solide cu factorii decizionali;
• Vei extinde activ rețeaua regională prin participarea constantă la evenimente de business, forumuri și întâlniri corporate;
• Vei contribui la proiecte interne, având un rol activ în optimizarea produselor și serviciilor companiei;
• Vei asigura un nivel ridicat de satisfacție și loialitate în rândul clienților corporate, prin menținerea unei comunicări excelente;
• Vei colabora îndeaproape cu alte echipe pentru a identifica oportunități de cross-selling și a crește veniturile din portofoliul existent;
• Vei superviza gestionarea eficientă a daunelor în rândul clienților din portofoliul tău;
• Vei urmări rezolvarea promptă a solicitărilor și problemelor clienților, coordonându-te cu departamentele operaționale implicate;
• Vei menține o legătură constantă cu piața corporate pentru a identifica noi oportunități de promovare și vânzare a produselor companiei.
Ce ne dorim de la tine:
• Studii superioare finalizate
• Minimum 1 an experiență relevantă în vânzări directe
• Abilități bune de networking și capacitatea demonstrată de a menține relații B2B
• Motivație puternică pentru a lucra într-un mediu orientat către vânzări
• Abilități solide de vânzare și încheiere a contractelor în mediul corporate
• Capacități foarte bune de planificare și organizare
• Spirit antreprenorial
• Cunoașterea limbii engleze – nivel fluent
• Cunoștințe avansate de operare MS Office
• Permis de conducere categoria B
Ce îți oferim:
• Posibilitatea de a lucra remote
• Program flexibil
• Training și suport continuu
• Asigurare de sanatate