Asigura-te ca esti sanatos!

Politica de calitate

Preocuparea Signal Iduna pentru mentinerea unui nivel inalt al calitatii serviciilor si produselor furnizate, s-a materializat – printre altele – prin implementarea unui Sistem de Management al Calitatii.

In vederea furnizarii unor servicii la cele mai inalte standarde de calitate, anual, sunt stabilite obiective privind calitatea, care se implementeaza la nivelul întregii companii si a caror realizare se analizeaza periodic si se stabilesc actiuni necesare atingerii lor.

Oferim clientilor nostri o interfata profesionala si un flux eficient al informatiilor, in vederea identificarii, prevenirii si tratarii oricaror eventuale neconformitati ale acestor servicii.

Investitia in calitate si grija pentru clienti este concretizata in:

Eficienta sistemului de management si realizarea obiectivelor se realizeaza prin audituri interne independente, in urma carora managementul companiei evalueaza nivelul calitatii serviciilor si aloca resurse, planifica si controleaza imbunatatirea continua a calitatii.

Intregul personal este angajat in realizarea politicii si obiectivelor privind calitatea si actioneaza in vederea respectarii acestor principii si a furnizarii de servicii la cele mai inalte standarde de calitate.

Certificari

Pentru a atinge aceste obiective, Signal Iduna a implementat si imbunatateste continuu un Sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008. Certificarea a fost facuta de catre RINA SIMTEX, organism acreditat de catre CSIQ (Italian Federation of management system Certification Bodies – membra a IQNet – The International Certification Network).

Certificatul este disponibil aici.