Asigura-te ca esti sanatos!

Norme privind conformitatea

Conformitatea reprezinta politicile corporative si cerintele legislative si asigura o colaborare bazata pe corectitudine, solidaritate si incredere intre clienti, companie, conducerea companiei si angajati.

Acest document stabileste regulile de baza in ceea ce priveste comportamentul fiecarei persoane.

Totodata, constituie un cadru obligatoriu pentru toate unitatile organizatorice si reprezinta baza unei relatii optime cu clientii.

Acest document ne ajuta la evitarea situatiilor care pot pune la indoiala integritatea noastra si de asemenea ne asigura ca vom trata in mod corect si responsabil riscurile astfel incat sa evitam prejudicierea clientilor, companiei si angajatilor.

CONDITII GENERALE

Ne angajam sa urmam si sa respectam toate legile interne si externe care sunt aplicabile domeniului nostru de activitate si sa respectam directivele, procedurile si ghidurile noastre interne. In activitatea noastra sustinem interesele clientilor nostri si ale grupului nostru.

Ne comportam in problemele de afaceri care privesc clientii nostri si colegii intr-un mod sincer si corect, cu decenta si in conformitate cu principiile etice. Evitam situatiile care pot genera conflicte intre interesele personale, interesele clientilor si interesele Grupului SIGNAL IDUNA si ne vom abtine de la orice lucru care ar putea dauna Grupului SIGNAL IDUNA.

Nu toleram comportamentele discriminatorii in cadrul Grupului SIGNAL IDUNA.

Grupul SIGNAL IDUNA a implementat pentru toti angajatii principii de conduita obligatorii si consecvente.

CONTACTAREA CLIENTILOR

Angajatii nostri, partenerii de distributie angajati ai companiei, precum si alti parteneri de distributie sunt indrumati sa actioneze in mod legal si sa respecte legile concurentei atunci cand contacteaza clientii.

Toti angajatii detin cunostintele profesionale obligatorii si au aptitudinile necesare si documentele justificative. Solicitam din partea angajatilor suport consecvent si de o calitate ridicata pentru clienti.

Pentru clientii si partenerii de distributie avem un concept de relationare calificat.

Tratam cu seriozitate cerintele si plangerile clientilor nostri. In acest sens, sunt dezvoltate servicii corespunzatoare care asigura un proces calificat cu persoane competente si intr-un timp util.

Pentru procesele relevante am implementat standarde de calitate si de munca precum si reguli de conduita. Aceste procese sunt monitorizate prin intermediul datelor cheie si studiilor de satisfactie a clientilor.

SECURITATEA DATELOR DE COMUNICARE

Securitatea datelor clientilor, in mod special pastrarea confidentialitatii datelor clientilor nostri, precum si adeziunea la legislatia privind securitatea datelor reprezinta baza fundamentala pentru increderea pe care ne-o acorda clientii si partenerii nostri de afaceri. Datele confidentiale sunt securizate impotriva accesului neautorizat.

Ne conformam cererilor de solicitare de informatii provenite de la stat / organismele statului, daca acestea sunt reglementate de legislatie. Aceste cazuri sunt supervizate de catre unitatile si departamentele responsabile. Acelasi proces are loc si in cazul in care o instanta de judecata dispune efectuarea unor perchezitii si sechestre.

In cazul unor declaratii publice ne asiguram ca acestea sa fie complete, cinstite, exacte, actuale si explicite. De asemenea, ne asiguram ca aceste declaratii sa fie coordonate intern si sa fie publicate prin intermediul unor canale prestabilite. 

Nu schimbam informatii cu alti participanti din piata pentru care exista reglementari conform legilor concurentei.

CONFLICTUL DE INTERESE

Afacerea, clientii si interesele private pot genera conflicte care ar trebui identificate cat mai repede cu putinta. Ne derulam activitatile asigurand atat interesele SIGNAL IDUNA cat si interesele clientilor. Preocuparile clientilor nostri beneficiaza de toata atentia noastra. Facem distinctia clara intre clienti, afacere si interese private pentru a evita orice conflict de interese. In cazul in care apare un conflict de interese il rezolvam de comun acord. Daca acest lucru nu este posibil, atunci trebuie luata o decizie obiectiva si potrivita situatiei.

In directivele si normele noastre interne (codul de conduita al angajatilor) am reglementat urmatoarele aspecte:

  • Primirea si oferirea unor cadouri sau beneficii
  • Invitatiile
  • Atribuirea unui contract
  • Detinerea mai multor locuri de munca si servicii de consultanta
  • Mandate si investitii financiare in afacerile externe

COMBATEREA SPALARII BANILOR

Respectam prevederile legislatiei privind combaterea spalarii banilor si alte reglementari corespunzatoare. In acest fel ne protejam clientii, angajatii si pe noi insine de orice posibile activitati legate de spalarea de bani si finantarea terorismului.

Am implementat reguli interne si mecanisme de control in vederea protejarii de activitati legate de frauda si manipulare.

INVESTITIILE, INSTRUMENTE FINANCIARE

Primim informatii financiare privilegiate care ne pot oferi avantaje in luarea unor decizii de investire. Este impotriva legii sa folosim aceste informatii in scopuri personale sau in interesul unei terte persoane.

Aceasta include interzicerea incheierii unei afaceri in nume propriu, efectuarea unei recomandari sau oferirea informatiilor unei terte persoane.

Angajatii care au acces la acest fel de informatii au semnat angajamentele corespunzatoare. Independent de acest lucru, toti angajatii sunt obligati sa respecte aceste reguli.

Am introdus masurile potrivite si necesare pentru a evita manipularile pietei. In acest fel contribuim la mentinerea integritatii pietelor financiare.

GUVERNANTA, CONTROL, MANAGEMENTUL RISCULUI

Toate activitatile SIGNAL IDUNA sunt planificate, supervizate si controlate.

Avem un management al riscului functional. Nu acceptam riscuri neclare iar politica de gestionare a activelor noastre este directionata spre indeplinirea continua a obligatiilor noastre.

Sustinem si folosim diferite functii, regulamente si procese. In mod special:

  • Gestionarea activelor si datoriilor
  • Externalizarea
  • Conformitatea
  • Controlul
  • Sistemul de control intern
  • Procesul de administrare a activelor
  • Concepte de securitate si urgenta IT
  • Managementul calitatii
  • Audit intern
  • Manualul de risc
  • Obiectivele de afaceri / planurile de afaceri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienta de vizitare a site-ului nostru. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare al acestor informatii. Mai multe detalii aici.