Asigura-te ca esti sanatos!

Stiri

Cum completez un dosar de rambursare in aplicatia de mobil Signal Care Assistant

Bucuresti, 28 noiembrie 2017

Dosarul de rambursare este modalitatea prin care ai posibilitatea sa iti recuperezi banii cheltuiti cu serviciile medicale accesate in clinici medicale private care nu fac parte din reteaua Mediqa Net sau pentru care nu ai solicitat formularul de autorizare.

Avantajele dosarului de rambursare trimise prin Signal Care Assistant:

- Nu mai trebuie sa trimiti niciun document in original;

- Se face plata in 7 zile lucratoare (de la data trimiterii tuturor documentelor solicitate);

- Primesti notificare in aplicatie la fiecare modificare a statusului dosarului.

Prin aplicatia de mobil Signal Care Assistant ai posibilitatea sa inregistrezi un dosar de rambursare si sa urmaresti evolutia dosarului pe baza statusurilor pe care dosarul le primeste in aplicatie.

Ce pasi trebuie sa parcurgi pentru a deschide un dosar de rambursare prin aplicatie?

1. Intra in aplicatie, iar din pagina principala acceseaza “Rambursarile mele”

2. Pentru a deschide un dosar nou, apasa butonul portocaliu “+”

3. Dupa ce ai intrat in pagina “Rambursare noua” selectezi tipul de rambursare, data, tipul serviciului medical si completezi o descriere generala a serviciilor medicale;

4. Completezi informatiile personale si bancare (serie si nr. CI, cod IBAN in care doresti virarea platii si numele titularului de cont) si urci fotografii ale cartii de identitate si dupa un extras de cont;

5. Incarci documentele medicale si dovezile de plata pentru serviciile medicale de care ai beneficiat;

6. Apesi butonul “Trimite cererea” si urmaresti statusul dosarului tau.

Ce statusuri poate avea dosarul tau de rambursare?

- Draft – cand dosarul a fost creat dar nu a fost trimis;

- Cerere inregistrata – cand dosarul a fost trimis si inregistrat in sistem si primeste un numar de inregistrare afisat in aplicatie;

- Dosar in curs de analiza – cand dosarul a fost preluat si sunt analizate informatiile transmise;

- Sunt necesare documente suplimentare – primiti pe email informatii suplimentare referitoare la documentele cu care trebuie completat dosarul de rambusare;

- Aprobat – cand dosarul a fost aprobat si urmeaza sa se faca plata;

- Refuzat – cand dosarul de rambursare a fost refuzat;

- Aprobat partial – cand dosarul de rambursare a fost aprobat partial;

- Platit – cand plata pentru dosarul de rambursare a fost facuta.

Cum completezi un dosar de rambursare pentru copilul minor dependent?

- Selectezi din pagina principala profilului dependentului – iconita dreapta sus in pagina principala;

- Intri in pagina de “Rambursare noua”

- Suplimentar fata de campurile descrise mai sus o sa mai ai de completat “Relatia titularului cu asiguratul” si de incarcat o fotografie cu cartea de identitate a dependentului.

In cazul in care dependentul este major, acesta isi va face propriul cont de utilizator in aplicatia Signal Care Assistant.

Pentru documente medicale sau de plata, puteti folosi modelele de formulare din aplicatie, meniul Documentele mele. In scopul evaluarii dosarului, Signal Iduna isi rezerva dreptul de a solicita documentele in original.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienta de vizitare a site-ului nostru. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare al acestor informatii. Mai multe detalii aici.