Asigura-te ca esti sanatos!

Stiri

Ce resurse iti ofera asigurarea de sanatate privata pentru protectia sanatatii

Bucuresti, 4 noiembrie 2016

Asigurarea privata de sanatate are rolul de a proteja asiguratul de costurile foarte mari in momentul cand serviciile medicale sunt necesare, iar evenimentul se afla sub acoperirea asigurarii.
Pentru ca stim cat de important este timpul cand vine vorba de sanatate, iar in cadrul asigurarilor de grup pentru angajati, intermediarul dintre asigurator si asigurat este departamentul de resurse umane al companiei, Signal Iduna pune la dispozitia asiguratilor o serie de instrumente care faciliteaza accesul la servicii medicale, fara sa mai fie nevoie de intermediar. Iata care sunt cele mai la indemana instrumente ale asigurarii private de sanatate Signal Iduna:

Card de sanatate – cardul de sanatate Signal Iduna atesta calitatea de asigurat si faciliteaza accesul la serviciile medicale, dupa realizarea programarii prin Call Center Signal Iduna. Este important ca la prezentarea la clinica, asiguratul sa aiba si acest card, prin intermediul caruia este idenficat ca fiind sub protectia asigurarii de sanatate private;
Certificat de asigurat – documentul ce contine cele mai importante informatii referitoare la asigurare: Planul de asigurare activ, perioada de valabilitate, numarul politei de asigurare si al cardului de asigurat;
Formulare standard – odata cu cardul sunt primite si cele mai frecvente formulare folosite in asigurare;
Call Center specializat disponibil non-stop – pentru a putea beneficia de asigurare, asiguratul trebuie sa isi programeze consultatia la medic prin intermediul Call Centerului, indiferent de serviciul medical dorit. Rolul Call Centerului este de a-si oferi suportul pentru a gasi cele mai rapide si eficiente solutii pentru asigurat in cazul unei probleme medicale. Astfel, operatorii specializati pot identifica rapid, prin sistemul informatic avansat, care sunt cele mai la indemana variante de programare la medic, pentru asigurat (preferinte in functie de proximitate, interval orar, medic specialist s.a.m.d.);
Formular programari online – in cazul in care asiguratul nu doreste sa sune la Call Center, are posibilitatea sa obtina programarea prin intermediul formularului de programari online, unde vor fi completate campurile cu informatii referitoare la servicii medicale dorite, localitate, interval orar, specialitatea medicala, date contact;
Programari prin aplicatie de mobil – in cazul in care asiguratul nu doreste sa sune la Call Center si nu doreste sa foloseasca formularul online, poate instala aplicatia de mobil Signal Care Assistant disponibila pentru Android si iOS;
Decontare directa in reteaua de clinici – asiguratii Signal Iduna au la dispozitie o retea de clinici partenere formata din peste 600 de furnizori. Ce inseamna acest lucru pentru asigurat? Call Centerul Signal Iduna face programarea in clinica partenera, trimite catre clinica un formular in care sunt specificate consultatiile cerute de asigurat. Pe baza formularului, Asiguratorul deconteaza direct serviciile catre clinica, fara sa mai fie nevoie ca asiguratul sa plateasca serviciile medicale;
Harta informativa pentru clinicile din retea – atat pe site cat si in aplicatia de mobil Signal Care Assistant exista o harta interactiva unde pot fi identificare principalele clinici partenere din reteaua Mediqa Net.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienta de vizitare a site-ului nostru. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare al acestor informatii. Mai multe detalii aici.