Asigura-te ca esti sanatos!

Stiri

Ce pasi trebuie sa parcurga o firma pentru a incheia o asigurare privata de sanatate pentru angajati

Bucuresti, 29 iulie 2016

Procesul de incheiere a unei polite de asigurare de sanatate de grup, poate fi simplificat prin cativa pasi, ce pot fi parcursi cu minimum de efort din partea angajatorului. Procesul prin care trece o firma pentru a achizitiona si beneficia de serviciile unei asigurari de sanatate urmareste cateva etape esentiale, care pot avea usoare modificari in functie de profilul si dimensiunea firmei.

1. Stabilirea unui buget – este important sa stii care este suma pe care vrei sa o aloci asigurarii de sanatate de grup. Aceasta va fi stabilita in functie de complexitatea acoperirilor asigurarii, dar si a numarului de angajati ce urmeaza a fi asigurati.

2. Consultarea unor oferte initiale din piata  - ca sa stii care sunt punctele de plecare in ceea ce priveste acest tip de beneficiu extrasalarial, trebuie sa stii ce iti poate oferi piata.

3. Compararea ofertelor – pret versus beneficii, acoperiri incluse, servicii aditionale, modalitati de accesare, proces de implementare al asigurarii, sunt lucruri pe care trebuie sa le iei in calcul.

4. Cunoasterea limitelor asigurarii – o asigurare de sanatate are propriile limite in ceea ce priveste acoperirile, suma asigurata, excluderi, evaluare de risc, conditii contractuale etc.  E important ca asiguratorul sa ti le comunice si sa le explice pentru a intelege serviciile oferite.

5. Alegerea asiguratorului si semnarea contractului – dupa evaluarea si compararea mai multor oferte, poti decide care este cea mai potrivita varianta pentru organizatia ta.

6. Includerea angajatilor in asigurare – vor fi semnate formularele necesare pentru angajati si/sau dependenti pentru ca asigurarea sa poata fi aplicata.

7. Informarea angajatilor  – informarea angajatilor cu privire la beneficiile asigurarii (ce cuprinde, cum poate fi accesata, pe cine poate intreba pentru nelamuriri suplimentare) este un pas esential pentru ca aceasta sa-si indeplineasca scopul. 

8. Verificarea periodica a statusului asigurarii si asiguratilor – este important sa stii daca oamenii se folosesc de asigurare pentru a putea monitoriza nevoile angajatilor si a propune planuri de imbunatatire a planului de asigurare pe termen mediu si lung. Dupa expirarea contractului, o asigurare se poate reinnoi si poate fi adaptata unor nevoi nou-aparute.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienta de vizitare a site-ului nostru. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare al acestor informatii. Mai multe detalii aici.