Inapoi la cariere

Educatie si experienta:

  • Studii superioare finalizate (de preferinta facultate tehnica – Tehnologia Informatiei/ Informatica/ Matematica/ Politehnica/ Cibernetica, etc.) 
  • Minim 5 ani de experienta
  • Limbaje si tehnici de programare: MS Visual Studio.Net, C#, Java script, REST API; Webservices; Blazor
  • Administrare baze de date: MS SQL, Oracle Database
  • Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Cunoasterea foarte buna a limbii engleze

Profil:

  • Foarte bune abilitati de analiza si gandire strategica;
  • Orientare catre rezultate si de respectare termene limita;
  • Gandire inovativa, abordare agila, si foarte bune competente digitale;
  • Rezistenta la stres si capacitate de asuma si executa rapid decizii;
  • Analiza legislatiei si transpunerea in cerinte business;
  • Foarte bune abilitati de comunicare;
  • Capacitate de intelegere si aplicare obiective si riscuri IT;
  • Motivatie puternica pentru informarea si adoptarea de tehnologii noi;
  • Foarte bune abilitati de motivare si dezvoltare echipe.

Responsabilitati:

Servicii IT:

  • Contribuirea la proiectarea si implementarea aplicatiilor si serviciilor IT, sustinand modelul digital de afaceri al companiilor SIRO;
  • Propunerea strategiei multianuale de dezvoltare a aplicatiilor si solutiilor IT;
  • Analiza proceselor IT, coordonarea actualizarii procedurilor zonei coordonate, a elaborarii de noi politici si proceduri care sa sustina procesele de afaceri si cerintele legale;
  • Analizarea cerintelor de afaceri ale Companiei si dezvoltarea unor aplicatii software in conformitate cu strategia acesteia;
  • Asigurarea aplicatiilor si sistemelor IT la un nivel ridicat de disponibilitate, conform SLA-urilor agreate intern;
  • Asigurarea sistemelor IT core business, realizat in concordanta cu cerintele legale la nivel ridicat de disponibilitate;
  • Identificarea de furnizori / parteneri corespunzatori, analizarea si evaluarea propunerilor prezentate de acestia;
  • Definirea si conceperea documentatiilor de aplicatii utilizate sau date spre utilizare catre celelalte functiuni ale companiei;
  • Furnizarea de instruire pentru utilizatori si de suport tehnic pentru solutiile instalate sau dezvoltate.

Monitorizare si raportare:

  • Monitorizarea si raportarea privind aplicatiile IT;
  • Identificarea zonelor cu probleme IT&C, gasirea si propunerea de solutii adecvate de corectie;
  • Elaborarea oricaror raportari solicitate de superiorii ierarhici / autoritati / actionari.

Management resurse IT:

  • Organizarea si coordonarea activitatii echipei pe care o coordoneaza din cadrul departamentului IT, astfel incat sa asigure un nivel optim al serviciilor IT; 
  • Analiza necesitatilor, propunerea si consilierea managementului Companiei in probleme legate de achizitiile de echipamente si software IT&C; 
  • Asigura recrutarea, selectia, instruirea, evaluarea si motivarea echipei pe care o coordoneaza din cadrul departamentului IT;
  • Realizeaza managementul performantei echipei coordonate, urmareste planurile de cariera, propune actiuni de dezvoltare profesionala, raspunde solicitarilor angajatilor din subordine cu respectarea procedurilor si politicilor de resurse umane in vigoare.

Managementul proiectelor IT:

  • Managementul proiectelor cu aplicabilitate in aria IT, agreate impreuna cu Directoratul;
  • Asigura expertiza si coordonarea resurselor IT in cadrul proiectelor;
  • Comunica eficient cu beneficiarii interni pentruidentificarea nevoilor specifice, definirea de solutii alternative, negocierea si managementul cerintelor venite dinspre alte departamente.

Locatie:

SIGNAL IDUNA HQ este situat intr-o cladire de birouri moderna care ofera cele mai bune conditii si facilitati pentru angajati. Cladirea Equilibrium se afla la doar 5-10 minute de mers pe jos de Statia de Metrou Aurel Vlaicu, in zona de Nord a Bucurestiului.

Beneficii:

  • Asigurare medicala si de accidente;
  • Reduceri dentare;
  • Tichete de masa;
  • Program de lucru hibrid;
  • Zile suplimentare de concediu de odihna.

 

Poti urca CV-ul tau in format: pdf, doc, docx in limita a 15 MB