Inapoi la cariere

DE CE CALITATI AI NEVOIE PENTRU A FI BUN IN ACEST ROL:

  • Orientare spre client - dorinta de a-i oferi clientului o experienta pozitiva, memorabila, in toate interactiunile pe care le are cu compania;

  • Empatie in relatia cu clientii;

  • Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);

  • Bune abilitati de organizare a propriei activitati – mai precis focus pe monitorizarea rezolvarii cazurilor alocate;

  • Atitudine pozitiva, proactivitate, spirit de echipa.

CE PRESUPUNE ROLUL DE SPECIALIST RELATII CLIENTI:

Responsabil de cazurile Inpatient:

  • Monitorizarea cazurilor de spitalizare (Inpatient) pentru asiguratii companiei;

  • Mentinerea relatiei cu clientii pe tot parcursul cazului de spitalizare (oferirea informatiilor necesare, suport in intelegerea procesului);

  • Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii medicale in vederea obtinerii informatiilor necesare pentru cazul de spitalizare;

  • Mentinerea relatiei cu departamentele implicate in procesul de spitalizare;

  • Confirmarea autorizarii cazului de spitalizare;

  • Realizarea de rapoarte privind statusul cazurilor Inpatient, la cererea managementului sau a clientilor companiei.

Activitati operationale Relatii clienti:

  • Furnizarea de informatii concise si prompte la cererea asiguratilor, cu privire la serviciile si produsele oferite, promovand, in acelasi timp, imaginea companiei;

  • Gestionarea tuturor informatiilor primite de la/ transmise catre adresele oficiale ale departamentului Relatii Clienti;

  • Gestionarea comunicarii dintre companie si asigurati, cu privire la evenimentele produse pe parcursul derularii contractului;

  • Realizarea si procesarea de informatii referitoare la campaniile realizate de companie: campanii privind calitatea produselor si serviciilor oferite, campanii privind neplata primelor de asigurare si altele;

  • Intocmirea de rapoarte privind activitatea departamentului Relatii Clienti (reclamatii, sugestii, chestionare si altele), conform procedurilor interne si la solicitarea managementului companiei;

  • Crearea si actualizarea de proceduri de lucru pentru departamentul Relatii Clienti;

  • Oferirea de suport in indeplinirea activitatilor zilnice din cadrul departamentului Call-Center;

  • Gestionarea cazurilor care depasesc limita de competenta a operatorilor Call-Center;

  • Oferirea de suport in procesul de evaluare calitativa a activitatii departamentului Call-Center;

  • Participare la conceperea si actualizarea materialelor continand informatii cu privire la produsele si serviciile companiei.

CERINTE:

  • Program 8 ore/ zi;

  • Experienta de minim 6 luni in departamentul Call-Center;

  • Bune rezultate in activitatea desfasurata in departamentul Call-Center (productivitate si performanta).

Poti urca CV-ul tau in format: pdf, doc, docx in limita a 15 MB