Asigura-te ca esti sanatos!

Stiri

7 pasi pentru a-ti imbunatati sanatatea prin plimbare

Bucuresti, 1 aprilie 2016

Mersul pe jos este important si influenteaza intr-un mod pozitiv starea de bine. Cateva motive generale pentru care sa mergi pe jos zilnic, 20-25 minute, gasesti mai jos:


1. Imbunatateste starea de spirit – mersul pe jos in pas alert creeaza o stare de spirit mai buna, efectul fiind asemanator unei reprize de exercitii fizice, consumand totusi mai putina energie.

2. Tonifiaza muschii – miscarea duce la tonifierea sistemului muscular din zona picioarelor si abdomenului, iar plimbarile regulate mentin tonusul muscular intr-o forma optima.

3. Arde calorii – surplusul de calorii se poate arde atat prin alergare usoara cat si prin mers. Plimbarile zilnice contribuie la arderea caloriilor la fel ca orice activitate fizica.

4. Reduce riscul de atac de cord – mersul pe jos ajuta la reducerea colesterolului cu influente negative asupra organismului. In timp, acest efect duce la reducerea riscului de atac de cord si o sanatate mai buna a inimii.

5. Imbunatateste functiile cognitive - prin stimularea circulatiei sangelui, creierul se oxigeneaza mai bine si in acelasi timp previne bolile care il pot afecta.

6. Iti ofera timp sa gandesti sau sa socializezi – mersul pe jos ofera un timp de relaxare si meditatie sau poate servi unei conversatii placute cu cineva drag, fie prin telefon, fie printr-o plimbare impreuna.

 

Acest site foloseste cookie-uri. Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienta de vizitare a site-ului nostru. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu modul de utilizare al acestor informatii. Mai multe detalii aici.