Asigura-te ca esti sanatos!

Stiri

10 fructe si legume care iti protejeaza inima

Bucuresti, 14 februarie 2017

Februarie este luna in care se vorbeste foarte mult despre sentimente de iubire si cat de importanta este in viata fiecaruia, iar cel mai intalnit simbol este cel al inimii. Profitam de ocazie sa amintim ca este important sa pastram sanatatea inimii si recomandam cateva alimente care sustin o stare buna de functionare prin vitaminele si nutrientii pe care le contin.

Pestele – are un continut bogat de omega 3 ceea ce poate scadea riscul de aritmii si descreste nivelul trigliceridelor.

Ovazul integral – are un continut bogat de fibre si poate scadea nivelul colesterolului cu impact negativ asupra organismului.

Ciocolata neagra: cea cu un continut ridicat de cacao, poate ajuta la reglarea tensiunii arteriale si in acelasi timp poate actiona ca anticoagulant pentru sangele din organism reducand riscul atacului de cord.

Cartofii copti: atata timp cat nu sunt cartofi prajiti, cartofii pot ajuta la reglarea tensiunii arteriale, fiind o sursa importanta de potasiu.

Nucile: o alta sursa bogata de potasiu, dar in acelasi timp cu un continut ridicat de omega 3 si vitamina E care ajuta la reducerea colesterolului daunator organismului.

Semintele de in: au o concentratie mare de fibre si omega 3 si ajuta la reducerea colestorului daunator organismului.

Rodia: o sursa importanta de antioxidanti care sustine sanatea inimii pe termen lung.

O dieta echilibrata si diversificata este intodeauna o alegere buna pentru sanatatea organismului. Consumati zilnic fructe si legume pentru a asigura organismului necesarul de vitamine.